"Nowe zasady marketingu i PR" David Meerman Scott
Na pewno nie można nazwać jej podręcznikiem. To raczej efekt luźnych rozmów autora z twórcami firm wykorzystujących w swojej działalności blogi, vlogi, e-booki, podcasty, technologię wiki, facebook, YouTube i wiele innych. Autor nie dotyka w ogóle teorii, w zamian proponując nam przykłady z życia wzięte oraz ogromną bazę linków. Książka napisana bardzo przystępnym językiem, zrozumiałym nawet dla technologicznych laików.
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Pierwszy lubelski “Czwartek Social Media”
Mieszkając przez 4 lata w Wawie nigdy nie udało mi się dotrzeć na czwartkowe spotkania. Wybierałem się co najmniej kilka razy, ale zawsze coś stawało mi na przeszkodzie. A to konieczność gaszenia kolejnego pożaru w „korpo”, w którym ówcześnie pracowałem, a to mecz basketu, a to zwykła niechęć do ruszenia czterech liter z domu. Pierwszy czwartkowy meeting dla „socjalowców” zaliczyłem dopiero, gdy wróciłem na stałe do Lublina. Dzisiaj kilka słów o tym jak wypadło inauguracyjne spotkanie.
„Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę” Jason Falls i Erik Dekers – recenzja klubowa MKŻ nr 7
Książek o social media ukazało się w ostatnich latach bez liku. Nie mam na myśli tylko rynku amerykańskiego, który jest wypchany podobnymi publikacjami po brzegi. Także polscy autorzy złapali wiatr w żagle i opublikowali kilka wartościowych opracowań m.in. „Rewolucję social media” i „Skuteczne social media”, jakie recenzowałem na blogu. Nie mam co jednak owijać w […]