"Nowe zasady marketingu i PR" David Meerman Scott

Data wpisu25 lipca 2010 Ilość komentarzy0
Mała niespodzianka dla miłośników najnowszych technologii i mediów społecznościowych (Web 2.0)! Pod koniec ubiegłego roku ukazała się książka „Nowe zasady marketingu i PR” autorstwa Davida Meermana Scotta. Jeżeli interesuje was świat social media i rozważacie wykorzystanie narzędzi Web 2.0 w swojej pracy, to musicie zdobyć tę książkę!

 

Na pewno nie można nazwać jej podręcznikiem. To raczej efekt luźnych rozmów autora z twórcami firm wykorzystujących w swojej działalności blogi, vlogi, e-booki, podcasty, technologię wiki, facebook, YouTube i wiele innych. Autor nie dotyka w ogóle teorii, w zamian proponując nam przykłady z życia wzięte oraz ogromną bazę linków. Książka napisana bardzo przystępnym językiem, zrozumiałym nawet dla technologicznych laików.

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.