"Nowe zasady marketingu i PR" David Meerman Scott

Mała niespodzianka dla miłośników najnowszych technologii i mediów społecznościowych (Web 2.0)! Pod koniec ubiegłego roku ukazała się książka „Nowe zasady marketingu i PR” autorstwa Davida Meermana Scotta. Jeżeli interesuje was świat social media i rozważacie wykorzystanie narzędzi Web 2.0 w swojej pracy, to musicie zdobyć tę książkę!

 

Na pewno nie można nazwać jej podręcznikiem. To raczej efekt luźnych rozmów autora z twórcami firm wykorzystujących w swojej działalności blogi, vlogi, e-booki, podcasty, technologię wiki, facebook, YouTube i wiele innych. Autor nie dotyka w ogóle teorii, w zamian proponując nam przykłady z życia wzięte oraz ogromną bazę linków. Książka napisana bardzo przystępnym językiem, zrozumiałym nawet dla technologicznych laików.

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Jacek Lipski

Marketer z ponad 15 letnim doświadczeniem. Od 2015 r. niezależny konsultant specjalizujący się w doradztwie strategicznym i marketingowym dla MŚP oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in.: w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie oraz w korporacyjnych działach komunikacji marketingowej (Żagiel S.A. w Warszawie) oraz komunikacji wewnętrznej (Vattenfall Distribution Poland w Gliwicach).