Recenzje

Badania czytelnictwa w Polsce przynoszą zatrważające rezultaty. Ostatnio wyszło na jaw, że 56 proc. przebadanych Polaków nie przeczytało w zeszłym roku żadnego tekstu dłuższego niż 3 strony! Jeżeli odwiedzasz tę stronę, z pewnością nie należysz to tej grupy. Twoim problem, podobnie jak problemem autora  bloga, jest raczej nadmiar książek do przeczytania, a nie ich brak. Stojąc w Empiku borykasz się z iście szekspirowskim dylematem tj. „Kupić czy nie kupić”? Postaram Ci się ułatwić decyzję!

Książki marketingowe

Na rynku jest mnóstwo książek o marketingu. Ich autorzy odmieniają słowo „marketing” w tytułach swoich dzieł przez wszystkie możliwe przypadki. Przeczytanie nawet 5 proc. z nich zabrałoby Ci połowę życia. Poza tym nie każda ze wspomnianych książek marketingowych jest warta Twojego czasu oraz… swojej ceny! Tak, na pewno wiesz z własnego doświadczenia, że zakup książki specjalistycznej oznacza spory wydatek. Jak więc zminimalizować ryzyko zakupu gniota? Zerknij na listę obszernych recenzji książek, które do chwili obecnej pojawiły się na blogu „Marketing, książki i życie”!

Marketing, branding i design
Public relations
Reklama
Social media
Copywriting i webwriting
Informatyka (pozycjonowanie, WordPress)
Zarządzanie, przywództwo, kariera, polityka i marketing polityczny, biografie:

Polskie kryminały:

Pozostałe recenzje:

To oczywiście ułamek książek o marketingu, jakie udało mi się przeczytać. Lista jest na bieżąco aktualizowana. Kolejne recenzje już niebawem na blogu!

 

Pozdrawiam

Jacek Lipski

Ps. jeżeli interesują Cię również polskie powieści kryminalne, zapraszam do lektury 31 recenzji opublikowanych na moim drugim fan page’u „Lubię Polskie Kryminały”!