Co czytam

sterta książekCzytam więc jestem! Dzień bez kilkunastu stron dobrej książki i/lub gazety jest dla mnie dniem straconym. Jestem przedstawicielem pokolenia, które oswoiło internet, ale na dłuższą metę preferuje prasę i literaturę w tradycyjnej formie. Być może tablet zmieni moje zdanie na temat czytania książek i gazet na ekranie komputera, ale dopóki nie zdecyduję się na zakup, pozostaję przy „tradycyjnych” nośnikach informacji!

 

 

Czytam obecnie – książki:

  • „Pozycjonowanie produktu” Jacek Pogorzelski
  • „Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, video, e-booki, webinaria (i inne) Ann Handley, C.C. Chapman
  • „Direct Marketing Success” Freeman F. Gosden
  • „Psychologia zachowań konsumenckich” Andrzej Falkowski
  • „Psychologia tłumu” Gustav Le Bone
  • „Język na sprzedaż” prof. Jerzy Bralczyk
  • „Metafora w marketingu” Gerald Zaltman i Lindsay Zaltman
  • „Scientific advertising” Claude Hopkins

Czytam regularnie – gazety, magazyny i czasopisma:

Czytam w internecie – zaprzyjaźnione blogi:

Zaglądam regularnie – sieć:

Polecam – sprawdzeni ludzie:

Polecam – edukacja:

  • Komunikacja Wizerunkowa – studia licencjackie, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (Uniwersytet Wrocławski)

Pozdrawiam

Jacek Lipski