Promocja małej firmy w social media. Jak się za to zabrać?

Dzisiaj zamiast artykułu podrzucam filmowy zapis prezentacji z czerwcowych warsztatów „Dźwignie Przedsiębiorczości”, w których uczestniczyłem na zaproszenie start-upu KredytMarket. Jeżeli macie 35 min. wolnego, zapraszam do obejrzenia wystąpienia o promocji małej firmy w social media.


Jak Wam się podobała prezka? Skrót znajdziecie w tekście na blogu KredytMarket. 

Pozdrawiam

Logo Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Marketing małej firmy w mediach społecznościowych – jak podejść do niego strategicznie
  2. „Mali mogą więcej. Marketing małej firmy czyli wojna o rynek” Gabriela Antczak
  3. Hotel „W Krainie Alicji” z Nałęczowa robi to dobrze. Marketing w małej firmie i startupie #1
  4. Jarmark Jagielloński 2011 w fotografii – promocja Lublina
  5. Nawróceni na social media

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.