KOnkurs biuletynów firmowych 2017

Konkurs Biuletynów Firmowych 2017 – prestiżowa rywalizacja rozpoczęta

Wystartowała 17. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych, której patronuję po raz drugi z rzędu. W tym roku do Jury dołączyły nowe osoby, formularz zgłoszeniowy został znacząco uproszczony, a termin zgłoszeń wydłużony aż do 7 lipca. Udział w Konkursie jest bezpłatny. Rzućcie okiem na szczegóły!

Konkurs Biuletynów Firmowych to prestiżowa rywalizacja branży custom publishing, która startuje co roku nieprzerwanie od 16 lat. Dotychczas wzięło w niej udział niemal 1200 biuletynów custom publishing oraz projektów multimedialnych firm i instytucji. W tegorocznej, 17. edycji Konkursu firmy mogą zgłaszać publikacje drukowane i elektroniczne oraz projekty multimedialne w 12 kategoriach.

Uprościliśmy formularz konkursowy, by zgłaszanie publikacji stało się jeszcze łatwiejsze. Wydłużony termin nadsyłania prac wynika z cyklu wydawniczego publikacji kwartalnych. Coraz częściej numery z drugiego kwartału ukazują się na początku lipca, chcieliśmy więc umożliwić start w Konkursie również tych prac – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.

Zgłoszenia w Konkursie Biuletynów Firmowych 2017 będą oceniać:
– Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, przewodniczący Jury,
– prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny, Akademia Sztuk Pięknych
– Justyna Piesiewicz, prezes zarządu IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa,
– Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico,
– Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
– Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji custom publishing Agape,
– Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape,
– Ewa Brzozowska, grafik, Brzozowska Design,
– Joanna Chraniuk, redaktor prowadząca magazyn „Papierniczy Świat”.

Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 7 lipca 2017 r. na adres Agencji custom publishing Agape. Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu http://agape.com.pl/konkurs-biuletynow-firmowych

Konkurs wspierają:

Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej

Partner strategiczny: TVHR

Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej

Sponsorzy: SARE

Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, HRstandard.pl, Signs.pl, „Marketer+”,  Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

W poprzedniej edycji w jednej z kategorii wygrał magazyn „Marketing Progress”, w którym od czasu do czasu publikuję. Komu dopisze szczęście w tym roku? We will see…

Pozdrawiam

Logo Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Ostatnia chwila na start w Konkursie Biuletynów Firmowych 2016
  2. Patronuję Konkursowi Biuletynów Firmowych 2016
  3. Poznaliśmy nominowanych w Konkursie Biuletynów Firmowych 2016
  4. Poznajcie wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2016
  5. Komunikacja wewnętrzna – najlepsze polskie strony internetowe. Informacje dostępne w sieci. Za darmo.

Marcin Wozniak