Akcja dla dzieciaków

Akcja #dlaDzieciakow 2016 czyli zbieramy pieniądze na komputery dla dzieciaków z domów dziecka

Wystartowała trzecia edycja akcji #dlaDzieciakow organizowanej przez Karola Zielinskiego z Gdyni, w której uczestniczę od samego początku. Tym razem zbieramy pieniądze na sprzęt komputerowy dla dzieciaków z domów dziecka z całej Polski. Ja już pomogłem pieniążkiem i wpisem na blogu, więc teraz czas na Was. Pomożecie?

Zbieramy na sprzęt komputerowy dla dzieciaków, by dzięki niemu mieli możliwość rozwijania swoich marzeń i pasji. A przy tym, by mieli narzędzia umożliwiające im nabycie umiejętności, które z całą pewnością przydadzą im się w późniejszym życiu. W akcji bierze udział 15 placówek zlokalizowanych w różnych częściach Polski. Do uzbierania mamy ponad 36 000 złotych, co pozwoli na zakup sprzętu, z którego będzie mogło korzystać kilkaset dzieciaków. O szczegółach opowie pomysłodawca akcji czyli Karol.

Jak możesz pomóc? Przede wszystkim, wpłacając pieniądze. Akcja #dladzieciakow wystartowała w poniedziałek, 07. listopada. Mamy jeszcze trochę czasu do końca zbiórki, ale na pewno nie ma co czekać na ostatnią chwilę. Aby pomóc wystarczy wejść na http://akcjadladzieciakow.pl i wpłacić dowolną kwotę. 5, 10, 50, 100 złotych… ile możesz, tyle wpłacasz.

Dodatkowo jest jeszcze jedna prośba… byś wspomógł (lub wspomogła) nas też promocyjnie. W tym przede wszystkim namawiamy do nakręcenia krótkiego filmu, w którym powiedziałbyś (lub powiedziała), że akcja istnieje, warto w niej wziąć udział, wpłacić pieniądze i nagrać swój własny film promujący. W ten sposób #dladzieciakow dotrze jeszcze dalej i zaangażujemy w nią kolejne osoby. Oczywiście nie tylko taka forma promocji się liczy. Możesz też tworzyć grafiki, pisać artykuły, wpisy na blogi, czy sociale. I podawać dalej coraz to kolejne informacje o akcji, do swoich znajomych i rodziny, by ich również do udziału zaprosić. W tym roku angażujemy kogo tylko się da, przede wszystkim z branży internetowej. Wśród wspierających #dladzieciakow znajdziesz m.in. polskich blogerów, vlogerów, startupowców, marketingowców, influencerów, małe i duże firmy działające w Internecie, inwestorów, jak i innych bardziej lub mniej w sieci popularnych ludzi.

15 domów dziecka z całej Polski, kilkaset dzieciaków, którym chcielibyśmy kupić sprzęt komputerowy dający im możliwość nabywania umiejętności przydatnych w późniejszym życiu. Ponad 36 tysięcy złotych do zebrania. Zbiórka – podobnie jak w dwóch poprzednich latach – prowadzona jest w Internecie i tylko w Internecie. Podobnie promowana przede wszystkim w sieci. I tak jak w zeszłym roku – angażujemy w nią kogo tylko się da z branży internetowej, choć nie tylko. Są już nami startupy, trochę większe biznesy webowe, inwestorzy, blogerzy, vlogerzy, internetowe media itd. Ty też możesz dołączyć.

Razem wspólnymi siłami, w tym roku już po raz trzeci, zbieramy pieniądze na zakupy dla dzieciaków z domów dziecka z całej Polski. W tym roku stawiamy na zakup narzędzi, mających wspomóc je w nabywaniu umiejętności, które z całą pewnością przydadzą im się w późniejszym życiu. Kupujemy dla nich sprzęt komputerowy.

Wolisz dać wędkę, czy rybę? My zdecydowanie wolimy dać wędkę! I szczerze wierzymy, że dzięki sprzętowi, który uda nam się zakupić dla domów dziecka – damy dzieciakom narzędzia, które umożliwią im rozwój swoich umiejętności. Umiejętności, które z całą pewnością przydadzą im się w późniejszym życiu.

Zapraszam do udziału w akcji

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Akcja #dlaDzieciakow czyli zbieramy pieniądze na prezenty dla dzieciaków z domów dziecka
  2. Akcja #dlaDzieciakow 2015 czyli zbieramy pieniądze na prezenty dla dzieciaków z domów dziecka
  3. 11 pytań do Karola Zielinskiego, CEO PayLane oraz inicjatora akcji #dladzieciakow
  4. Pomóż Frankowi lub Mai. Przekaż 1% na leczenie dzieciaków!
  5. Share Week 2016

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.