Poznajcie wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2016
Wszystko jasne. Poznaliśmy zwycięzców. Gratulacje dla „Marketing Progress”, gdzie od czasu do czasu publikuję. Szczegółowe wyniki znajdziecie na blogu.
PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE
BIULETYN ZEWNĘTRZNY
1. „Marketing Progress”, Mind Progress Group 156,5 pkt
2. „Magazyn Bankomania”, PKO Bank Polski 150,7 pkt
3. „Magazyn Employer Branding”, MJCC 136,75 pkt
BIULETYN WEWNĘTRZNY
1. „Świat Piwa”, Kompania Piwowarska 183,1 pkt
2. „Zoom”, Grupa Sanofi 180,8 pkt
3. „TDJ News”, TDJ 164,8 pkt
PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY
1. „Raport Roczny 2015”, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej 179,2 pkt
PROJEKT MULTIMEDIALNY
1. „Mistrzowska ochrona”, Ergo Hestia 144,9 pkt
2. „Ergo Hestia z pasją”, Ergo Hestia 135,1 pkt
3. „Bractwa sportowe”, Bank Gospodarstwa Krajowego 129,5 pkt
PUBLIKACJE DRUKOWANE
BIULETYN ZEWNĘTRZNY
1. „Magazyn Mercedes-Benz”, Mercedes-Benz Polska 186 pkt
2. „Kaleidoscope”, PLL LOT 185,7 pkt
3. „Bankomania”, PKO Bank Polski 180,4 pkt
PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY
1. „Raport Roczny 2015”, Ergo Hestia 161 pkt
BIULETYN INSTYTUCJI
1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz 166,4 pkt
2. „Inspektor”, Urząd Dozoru Technicznego 165,6 pkt
PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU
1. „Gazeta Uniqalna”, UNIQA 160,3 pkt
BIULETYN WEWNĘTRZNY
1. „Uniqalni”, UNIQA 180,7 pkt
2. „Kurier Drogowy”, GDDKiA 165,4 pkt
3. „Spinacz”, Grupa Nowy Styl 162,2 pkt
Pozdrawiam
Jacek Lipski
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Podsumowanie przedwakacyjne – pierwsze półrocze 2019 r.
Ostatnie pół roku było jak zwykle na wariackich papierach. 255 godzin na sali szkoleniowej. 42 godziny konsultacji. 10 mniejszych realizacji i 3 marki ze stałą obsługą marketingową. 8 projektów konsultingowych. Zajęcia na 4 uczelniach i 9 odwiedzonych miast. Po więcej szczegółów zapraszam do lektury.
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.