Mistrzostwa Content Marketingu

Mistrzostwa Polski w Content Marketingu

Najpierw Festiwal Dobrego Contentu, a teraz pierwsze w Polsce Mistrzostwa Content Marketingu. Portal „Marketing&Biznes” nie pozwoli nam się nudzić. Sprawdźcie zasady gry!

Jak mówią Organizatorzy, celem wydarzenia jest wyłonienie najlepszego w Polsce autora internetowych treści, a także szerzenie wiedzy w zakresie najlepszych praktyk w komunikacji marketingowej.

Konkurs składa się z dwóch etapów: wyborów internetowych i głosowania jury. Uczestnicy mogą startować w Mistrzostwach w 2 kategoriach: Freelancer oraz Firma. W każdej z kategorii walka toczyć się będzie o tytuł najlepszego autora, nagrody pieniężne (2500 zł i wsparcie promocyjne dla Freelancera lub 1500 zł oraz pakiet reklam dla Firmy). Uzupełnieniem wydarzenia będą również fajne warsztaty.

Jesteście zainteresowani udziałem? Na zgłoszenia macie czas do 30 września. Więcej szczegółowych informacji znajdziecie na stronie wydarzenia.

Od siebie mogę tylko dodać, że warto brać udział w podobnych wydarzeniach organizowanych przez „Marketing & Biznes”. Zaliczyłem poprzedni Festiwal Dobrego Contentu, ze swoim tekstem „Marketingowe myślenie w startupie” wygrałem kategorię „Startup Zone”, dzięki czemu podpisałem umowę z wydawnictwem i właśnie jestem w trakcie pisania pierwszej książki (klasycznie papierowej). Trzymajcie za mnie kciuki (choć na razie więcej szczegółów projektu nie zdradzam), a swoim tekstom dajcie szansę powalczenia w Mistrzostwach.

Polecam

Logo Jacek Lipski

Ps. to był pierwszy tekst po powrocie z urlopu, więc jego napisanie łatwo mi nie przyszło. :)

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Jak promuje swoje produkty Narodowy Bank Polski? Foto case study

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.