Konkurs Biuletynów Firmowych 2016

Ostatnia chwila na start w Konkursie Biuletynów Firmowych 2016

Uwaga, uwaga! Wiadomość z ostatniej chwili. Zbliża się ostateczny termin zgłaszania prac w 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych – ostatnim dniem na wysłanie projektów jest 5 lipca. Publikacje custom publishing można zgłaszać w 12 kategoriach. Oceni je Jury w nowym składzie.

Oprócz nowych osób w Jury dodatkową zmianą w tegorocznej edycji Konkursu jest rozszerzenie kategorii multimedialnej. W tym roku projekt multimedialny będzie można zgłaszać w kategorii wewnętrznej i zewnętrznej.

„Komunikacja z pracownikami coraz częściej wykorzystuje kanały multimedialne, które mają charakter cykliczny, dlatego włączyliśmy je do Konkursu, aby promować najlepsze rozwiązania w tym obszarze” – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.

Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu.

Jaki z tego wniosek dla Was – Komunikatorów Wewnętrznych? Wychodźcie z ukrycia i zgłaszajcie swoje prace do Konkursu. Koniecznie pochwalcie się przed całym światem, nad czym pracowaliście przez miniony rok.

Więcej na temat Konkursu pisałem w poprzednim poście, sprawdźcie.

Inicjatywę wspierają:
– Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
– Partner strategiczny: TVHR
– Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
– Sponsorzy: SARE
– Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, „PrintPartner”  Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, Blog „Marketing Książki i Życie” (czyli ja).

Polecam

Logo Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Patronuję Konkursowi Biuletynów Firmowych 2016
  2. Komunikacja wewnętrzna – najlepsze polskie strony internetowe. Informacje dostępne w sieci. Za darmo.
  3. Wybierz książkę, którą wygrasz w konkursie blogu „Marketing, książki i życie”&księgarni dlamarketera.pl
  4. Finał „YouthMediaLab Lublin 2016”
  5. Share Week 2016

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.