EduHacker Newsletter #6 czyli e-wiedza za darmo i na wynos. Specjalistyczne kursy, e-magazyny, raporty oraz e-booki.

Data wpisu22 czerwca 2016 Ilość komentarzy0

Nowy numer „Eduhackera” po 5 miesięcznej przerwie. W newsletterze znajdziecie przegląd czerwcowych bezpłatnych kursów internetowych, magazynów e-booków i poradników, raportów oraz 2 niespodzianki. Tematyka? Bez zmian. Marketing internetowy, zarządzanie i social media.

Na wstępie przepraszam za tak dużą obsuwę czasową. W grudniu odszedłem z pracy etatowej (agencja reklamowa) i wystartowałem z własną firmą (doradztwo marketingowe), dlatego czas na pisanie oraz śledzenie nowości branżowych skurczył mi się do kilku minut dziennie (a czasem nawet tygodniowo). Poza tym powiększyła mi się rodzina (zostałem Tatą po raz drugi), a co to oznacza to chyba wyjaśniać nie muszę.

Po 5 miesiąca walki trochę już się chyba ogarnąłem, dlatego obiecuję że od teraz wrócę do regularnego pisania, a „Eduhacker” będzie docierał na Wasze skrzynki przynajmniej raz w miesiącu. Przejdzmy teraz do rzeczy czyli do obiecanych niespodzianek oraz czerwcowego przeglądu internetowych inspiracji.


Obiecane niespodzianki

Kilka tygodni temu pisałem na blogu i w oddzielnym e-mailingu do Was, że wspomagam od strony marketingowej organizatorów październikowej konferencji o negocjacjach biznesowych, którą w Lublinie poprowadzi Brian Tracy (18 października, Etiuda).

Niespodzianka nr 1 – zapraszam Was do udziału w szybkim i prostym konkursie, który wystartował wczoraj na fan page’u „Negocjacje Biznesowe & Brian Tracy”. Do wygrania jest wejściówka na konferencję z Brianem Tracy w Lublinie oraz specjalne zniżki na zakup biletów (2 x 50 proc oraz 2 x 20 proc. zniżki). Zadanie konkursowe? Wystarczy w najbardziej kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie „Co wyróżnia wybitnych negocjatorów”. Na Wasze pomysły czekamy do 30 czerwca, pod postem konkursowym TUTAJ.

Niespodzianka nr 2 – przypominam o specjalnym kodzie rabatowym na zakup biletów (zniżka 10 proc.), jaki przygotowałem dla Czytelników mojego bloga oraz newslettera. Jak skorzystać ze zniżki? Zajrzyjcie na stronę www.negocjacjebriantracy.evenea.pl i przy zamawianiu biletów wpiszcie w polu „kod promocyjny” – RabatJL10 – i gotowe. Kod obowiązuje na bilety „Silver” oraz „Gold” i jest ważny tylko do 30 czerwca. Warto z niego skorzystać jeszcze w tym miesiącu, bo od 1 lipca ceny biletów idą mocno w górę. W razie jakichkolwiek pytań piszcie do mnie na jlipski@bieleckilipski.pl.


Czerwcowe inspiracje

1. Bezpłatne kursy internetowe
„Internetowe Rewolucje”: kurs marketingu internetowego udostępniony przez Google (kategoria: marketing internetowy).
2. Bezpłatne e-magazyny
„Marketing i biznes” – numer czerwcowy
„Firmer” – numer marcowy
3. Bezpłatne e-booki i poradniki
„Jak przeprowadzić samodzielnie audyt SEO”: e-book od White Hat (kategoria: marketing internetowy)
„Skuteczne generowanie leadów”: e-book od CallPage
„Widoczność w sieci”: poradnik dla branży prawniczej od OSOM Studio
4. Bezpłatne raporty
„Polak na bieżąco czyli jak konsumujemy treści informacyjne”: raport Upday
„UX e-sklepów 2015”: raport Usability Lab
5. Pozostałe bezpłatne e-publikacje
„Strefa Wiedzy Prakreacja” (prawo dla e-commerce i branży kreatywnej”: blog Prakreacja
„Przewodnik o finansowaniu IT”: środki unijne dla IT do 2020, Comarch


Idea „EduHackera”

W telegraficznym skrócie, w 5 krótkich punktach, przypominam po co i dla kogo odpaliłem newsletter. Wszystko co chcecie wiedzieć, ale boicie się zapytać.

  1. Co konkretnie znajdziecie w newsletterze?Rekomendacje i linki do najnowszych, najciekawszych i bezpłatnych e-kursów typu MOOC (na portalach typu Coursera, Iversity, NovoEx, itp.), e-magazynów, e-booków, raportów, innych publikacji branżowych (np. infografik, prezek na SlideShare, itp.)
  2. Tematyka newslettera?Marketing, PR, zarządzanie, design, IT&Startups, e-commerce, social media.
  3. Częstotliwość wydawania newslettera?Raz w miesiącu.
  4. Dlaczego warto zapisać się na newsletter?Zaoszczędzicie czas, bo odwalę za Was reasearch, a przy okazji zwiększycie szansę, że nie ominie Was nic wartościowego.
  5. Jak dołączyć do subskrybentów „EduHacker Newslettera”? Jeżeli chcesz otrzymywać „EduHacker Newsletter” na początku każdego miesiąca na swoją skrzynkę e-mailową, podaj swój adres e-mail, kliknij „Subscribe to the list” i gotowe!

 

[su_divider]


[su_divider]

Siódmy numer „EduHackera” podeślę w drugiej połowie lipca. Do usłyszenia!


Pozdrawiam

Logo Jacek Lipski

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.