Konkurs Biuletynów Firmowych 2016

Patronuję Konkursowi Biuletynów Firmowych 2016

Dawno nic nie było na blogu o komunikacji wewnętrznej, więc postanowiłem to zmienić. Bądź co bądź swoją przygodę z profesją zacząłem 10 lat temu od stażu w Dziale Komunikacji Wewnętrznej firmy Vattenfall Distribution Poland w Gliwicach. Od dzisiaj obejmuję zatem oficjalny patronat medialny nad Konkursem Biuletynów Firmowych 2016, który od lat organizuje Agape. Czas na pierwszego newsa z wydarzenia, którego przebieg będę Wam relacjonował na bieżąco.

Nie wiem, czy komuś z Was zdarzyło się kiedyś redagować biuletyn firmowy. Przerabiałem to w 2 korporacjach, stąd wiem że to niełatwa sztuka. Wymaga zarówno umiejętności redaktorskich jak i negocjacyjnych (gdy trzeba np. wyciągać materiały od ludzi w firmie).

Jeżeli więc paracie się przygotowywaniem biuletynów firmowych, koniecznie śledźcie przebieg konkursu organizowanego przez Agape. Nie ma lepszego miejsca, gdzie można znaleźć komplet najlepszych wydawnictw firmowych ukazujących się w Polsce. Polecam Wam także zgłoszenie własnego biuletynu do konkursu. W tym roku termin zgłoszeń został wydłużony do 5 lipca, a pracę można zgłaszać aż w 12 kategoriach. Ponadto do jury dołączyły 3 nowe osoby tj. Justyna Piesiewicz, Ewa Brzozowska i Marcin Jagodziński.

Tegoroczną edycję Konkursu oceni Jury w zmienionym składzie. Będzie to istotnym argumentem dla tych firm, które startowały w zeszłym roku. Dzięki temu będą mogły zobaczyć swoje prace z innej perspektywy. Rozszerzamy też kategorię multimedialną. W tym roku projekt multimedialny będzie można zgłaszać w kategorii wewnętrznej i zewnętrznej. Liczymy na pierwsze projekty biuletynów wideo, które są jednym z ciekawszych elektronicznych kanałów komunikacji z odbiorcami – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.

Podobnie jak w zeszłym roku, firmy mogą brać udział w Konkursu na dwa sposoby:
1. bezpłatnie, do wyboru płatne pakiety doradcze (bez konieczności ich zamawiania),
2. płatnie, w zamian uczestnicy otrzymują dwa pakiety doradcze w cenie udziału (Raport o zwycięzcach z bazą PDF-ów i Szczegółowe informacje statystyczne).

Zgłoszenia w Konkursie Biuletynów Firmowych 2016 będzie oceniać jury w składzie:
– Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, przewodniczący Jury,
– Justyna Piesiewicz, prezes zarządu IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa,
– Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico,
– Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
– Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji custom publishing Agape,
– Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape,
– Ewa Brzozowska, grafik, Brzozowska Design,
– Marcin Jagodziński, Art Director agencji interaktywnej GoldenSubmarine,
– Andrzej Tuka, ekspert ds. poligrafii, redaktor naczelny Poli-Media.pl.

Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 5 lipca 2016 r. na adres Agencji custom publishing Agape. Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu.

Konkurs wspierają:
– Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej.
– Partner strategiczny: TVHR
– Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
– Sponsorzy: SARE
– Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, „PrintPartner”, Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

Polecam Wam udział w najnowszej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Już niebawem na blogu pojawi się kolejny news związany z wydarzeniem.

Trzymam kciuki za Wasze biuletyny!

Logo Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Komunikacja wewnętrzna – najlepsze polskie strony internetowe. Informacje dostępne w sieci. Za darmo.
  2. Share Week 2016
  3. 5 najciekawszych treści o marketingu – druga połowa lutego 2016
  4. 5 najciekawszych treści o marketingu: styczeń i luty 2016

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.