Share Week 2016
Wystartowała akcja Share Week 2016 organizowana co roku przez Andrzeja Tucholskiego. Po raz 4 z rzędy przyłączam się do zabawy i rekomenduję 3 blogi, na które najczęściej zaglądałem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Chcecie wiedzieć, kto znalazł się w moim TOP 3?
Moje tegoroczne zestawienie całkowicie zdominowały blogi eksperckie. Wybór nie mógł być inny, bo ze względu na brak czasu, czytałem tylko blogi które mogły pomóc mi w pracy zawodowej. Oto moja rekomendowana „trójka”. Kolejność czysto przypadkowa.
- Blog firmowy Melting Pot Strategy Collective – prowadzony przez Panów Walczaka i Kaczmarka, którzy koncentrują się głównie na strategii marketingowej. Nieszablonowe podejście, cięty język i świetne analizy strategiczne poszczególnych branż sprawiają, że zawsze z niecierpliwością oczekuję na kolejne wpisy.
- Blog Agnieszki Skałeckiej – autorka, którą znam z Lublina, bloguje głównie o marce osobistej oraz marketingu i komunikacji. Zacząłem czytać regularnie kilka miesięcy temu i Wam również polecam.
- Blog Jacka Pogorzelskiego – Marketing XXI wieku – czytam książki autora, więc siłą rzeczy śledzę również jego blog. Wpisy pojawiają się w każdą niedzielę i od dawna żadnego nie przegapiłem. Jeżeli interesujecie się marketingiem, pozycja obowiązkowa!
Jak Wam się podobają moje typy? A może sami polecicie mi coś fajnego do czytania? Czekam na Wasze opinie w komentarzach. Jeżeli jesteście ciekawi jak zmieniały mi się blogerskie gusta czytelnicze, rzućcie okiem na moje typy z Share Week 2013, 2014 i 2015. Zwłaszcza te z 2013 są najciekawsze, bo jest ich aż 15. Kiedyś byłem zdecydowanie mniej leniwym blogerem…
Pozdrawiam
Ps. więcej informacji o akcji Share Week 2016 znajdziecie na blogu Andrzeja Tucholskiego.
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Podsumowanie przedwakacyjne – pierwsze półrocze 2019 r.
Ostatnie pół roku było jak zwykle na wariackich papierach. 255 godzin na sali szkoleniowej. 42 godziny konsultacji. 10 mniejszych realizacji i 3 marki ze stałą obsługą marketingową. 8 projektów konsultingowych. Zajęcia na 4 uczelniach i 9 odwiedzonych miast. Po więcej szczegółów zapraszam do lektury.
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.