Share Week 2016

Data wpisu23 marca 2016 Ilość komentarzy0

Wystartowała akcja Share Week 2016 organizowana co roku przez Andrzeja Tucholskiego. Po raz 4 z rzędy przyłączam się do zabawy i rekomenduję 3 blogi, na które najczęściej zaglądałem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Chcecie wiedzieć, kto znalazł się w moim TOP 3?

Moje tegoroczne zestawienie całkowicie zdominowały blogi eksperckie. Wybór nie mógł być inny, bo ze względu na brak czasu, czytałem tylko blogi które mogły pomóc mi w pracy zawodowej. Oto moja rekomendowana „trójka”. Kolejność czysto przypadkowa.

  1. Blog firmowy Melting Pot Strategy Collectiveprowadzony przez Panów Walczaka i Kaczmarka, którzy koncentrują się głównie na strategii marketingowej. Nieszablonowe podejście, cięty język i świetne analizy strategiczne poszczególnych branż sprawiają, że zawsze z niecierpliwością oczekuję na kolejne wpisy.
  2. Blog Agnieszki Skałeckiej – autorka, którą znam z Lublina, bloguje głównie o marce osobistej oraz marketingu i komunikacji. Zacząłem czytać regularnie kilka miesięcy temu i Wam również polecam.
  3. Blog Jacka Pogorzelskiego – Marketing XXI wieku – czytam książki autora, więc siłą rzeczy śledzę również jego blog. Wpisy pojawiają się w każdą niedzielę i od dawna żadnego nie przegapiłem. Jeżeli interesujecie się marketingiem, pozycja obowiązkowa!

Jak Wam się podobają moje typy? A może sami polecicie mi coś fajnego do czytania? Czekam na Wasze opinie w komentarzach.  Jeżeli jesteście ciekawi jak zmieniały mi się blogerskie gusta czytelnicze, rzućcie okiem na moje typy z Share Week 2013, 2014 i 2015. Zwłaszcza te z 2013 są najciekawsze, bo jest ich aż 15. Kiedyś byłem zdecydowanie mniej leniwym blogerem…

Pozdrawiam

Logo Jacek Lipski

 

 

 

Ps. więcej informacji o akcji Share Week 2016 znajdziecie na blogu Andrzeja Tucholskiego.

 

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.