Eduhacker Newsletter

EduHacker Newsletter #5 czyli e-wiedza za darmo i na wynos. Specjalistyczne kursy, e-magazyny, raporty oraz e-booki.

Pierwszy numer „EduHackera” w Nowym Roku w końcu ujrzał światło dzienne. Co znajdziecie w newsletterze? Przegląd styczniowo-lutowych bezpłatnych kursów internetowych (2), magazynów (1), e-booków i poradników (6), raportów (1) i kilka innych niespodzianek contentowych (5). Tematyka? Tym razem dominuje marketing internetowy, mobile oraz social media.

Wynalazłem dla Was 15 nowych materiałów specjalistycznych godnych uwagi. Macie ochotę na więcej? Zajrzyjcie również do nowego cyklu postów o najlepszych treściach marketingowych, który uruchomiłem wczoraj. Życzę miłej lektury!


Styczniowe i lutowe inspiracje

1. Bezpłatne kursy internetowe
– Marketing internetowy: „Zrób dobry landing” (landingi.pl),
– Pozostałe: bezpłatne kursy internetowe MIT
.

2. Bezpłatne e-magazyny
– Marketing: „Marketing&Biznes” (numer styczniowy), „Marketing Progress” (numer styczniowy).

3. Bezpłatne e-booki i poradniki
– Marketing internetowy: „Poradnik internetowego reklamodawcy” (IAB), „Jak projektować skuteczne landing pages” (Get Response),
– PR: „Od informacji do interakcji” (Prowly),
– Social media: „The social media listening Bible” (Brand24),
– Sprzedaż: „Jakie są źródła współczesnych wyzwań w sprzedaży globalnej” (Marketer+),
– Startupy: „Lubelskie Startupy 2015”
(Jacek Lipski).

4. Bezpłatne raporty
– Social media: „Podsumowania i trendy. Social media w 2015” (IR Center).

5. Pozostałe bezpłatne e-publikacje
– Marketing: „Marketing Case Studies” (Zen Marketing),
– Mobile marketing: prezentacja „The best of mobile marketing 2015” (Monika Mikowska), prezentacja „Trendy możliwe do wykorzystania w marketingu” (Socjomania), „Mobile marketing case studies 2015” (Go.mobi),
– Social media: „The five best social media campaigns of the year”
(Social Bakers).


Idea „EduHackera”

W telegraficznym skrócie, w 5 krótkich punktach, przypominam po co i dla kogo odpaliłem newsletter. Wszystko co chcecie wiedzieć, ale boicie się zapytać.

  1. Co konkretnie znajdziecie w newsletterze? Rekomendacje i linki do najnowszych, najciekawszych i bezpłatnych e-kursów typu MOOC (na portalach typu Coursera, Iversity, NovoEx, itp.), e-magazynów, e-booków, raportów, innych publikacji branżowych (np. infografik, prezek na SlideShare, itp.)
  2. Tematyka newslettera? Marketing, PR, zarządzanie, design, IT&Startups, e-commerce, social media.
  3. Częstotliwość wydawania newslettera? Raz w miesiącu.
  4. Dlaczego warto zapisać się na newsletter? Zaoszczędzicie czas, bo odwalę za Was reasearch, a przy okazji zwiększycie szansę, że nie ominie Was nic wartościowego.
  5. Jak dołączyć do subskrybentów „EduHacker Newslettera”? Jeżeli chcesz otrzymywać „EduHacker Newsletter” na początku każdego miesiąca na swoją skrzynkę e-mailową, podaj swój adres e-mail, kliknij „Subscribe to the list” i gotowe!

Kolejny, już szósty, numer „EduHackera” zagości na Waszych skrzynkach pod koniec marca. Do usłyszenia!


Pozdrawiam

Logo Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. „EduHacker Newsletter #3” czyli e-wiedza za darmo i na wynos. Specjalistyczne kursy, e-magazyny, raporty oraz e-booki.
  2. EduHacker Newsletter #4 czyli e-wiedza za darmo i na wynos. Specjalistyczne kursy, e-magazyny, raporty oraz e-booki.
  3. „EduHacker Newsletter #2” czyli e-wiedza za darmo i na wynos. Biznesowe kursy, e-magazyny, raporty oraz e-booki.
  4. „EduHacker Newsletter #1” czyli e-wiedza za darmo i na wynos. Biznesowe kursy, e-magazyny, raporty oraz e-booki.
  5. Najlepsze magazyny o marketingu, social media, e-commerce, designie i trendach. Do pobrania z sieci. Za darmo

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.