Case Open

Case Open 2016 czyli forum dla strategów marketingowych

Interesujecie się strategią marketingową, ale taką z prawdziwego zdarzenia, przez duże „S”? Super, w takim razie koniecznie przeczytajcie ten post do końca. Napisałem dla Was parę słów o forum strategii marketingowej Case Open 2016, które odbędzie się 14 kwietnia br. w Warszawie. To spotkanie z najlepszymi strategami w naszym kraju i 10 inspirujących case studies z różnych obszarów polskiego rynku. Polecam Waszej uwadze, zwłaszcza że mam dla Was fajny kod rabatowy na udział w forum.

Dlaczego warto wziąć udział w forum? Przede wszystkim dlatego, że omówione zostaną tylko polskie kampanie, wykraczające poza ogólnie przyjęte schematy. „Takie, o których mówi się – szkoda, że to nie był mój pomysł”. Zerknijcie również na listę prelegentów.

1. Maciej Tesławski – „Ile kosztuje myślenie schematami? Ile kosztuje strategia marki?”
2. Marek Staniszewski – „Deficyty i dylematy, czyli jaką rolę pełni dziś strategia?”
3. Marcin Kalkhoff – „Marketing niemożliwy, czyli marketing branż z zakazami”
4. Arek Szulczyński – „Budowanie wartości marki poprzez czynienie dobra
5. Michał Banach – „Czego naprawdę pragną klienci? Metody biometryczne w służbie biznesu”
6. Paweł Niziński – „Marketing i prowadzenie biznesu po doświadczeniu CSR”
7. Ewa Łabno-Falęcka – „Pozycjonowanie kulturowe marki”
8. Bartłomiej Walas – „Kampanie wizerunku i produktów turystycznych”
9. Robert Kozielski – „Knowledge Garden – gdy mniej znaczy więcej”
10. Lech C. Król – „Koniec ery wielkiej tuby”

Zainteresowani? W takim razie zarezerwujcie sobie czas 14 kwietnia br., w godz. 9:00 – 18:00. Forum odbędzie się w warszawskim hotelu Radisson Blue Sobieski (Plac Artura Zawiszy). Więcej informacji oraz rezerwacja miejsc na stronie Case Open.

Zastanawiacie się teraz pewnie, ile kosztuje udział w forum? Do 31 marca br. cena wynosi 499 zł netto, a od 1 kwietnia br. 599 zł netto. Tu mam dla Was zapowiedzianą wcześniej niespodziankę. Forum organizuje zaprzyjaźnione Wydawnictwo Słowa i Myśl z Lublina, które zaproponowało specjalny rabat dla czytelników mojego bloga oraz subskrybentów newsletterów.

UWAGA: podając w trakcie rejestracji kod „FORUM20” otrzymujecie 20 proc. rabatu!

Jak skorzystać z kodu rabatowego? 

  1. Wejdźcie na stronę www.caseopen.pl – zakładka Rejestracja
  2. Kliknijcie w „Kup bilet”
  3. Wpiszcie na stronie koszyka w oznaczonym miejscu kod kuponu i kliknijcie przycisk „Zastosuj kupon”.
  4. Kontynuujcie zakup według kolejnych kroków rejestracji.

Nie zastanawiajcie się zbyt długo, rezerwujcie miejsca i do zobaczenia w kwietniu, w Warszawie. Ja takiego wydarzenia na pewno nie przegapię, zwłaszcza że jestem po lekturze 2 książek Macieja Tesławskiego – „Strategii marketingowej” oraz recenzowanej na blogu „Praktyki brandingu”.

Pozdrawiam

Logo Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Case study kampanii „Szybko Zleciało” – infografika
  2. Firmo, pomyśl trzy razy zanim otworzysz profil na Facebooku! Case KZK GOP
  3. 7 książek marketingowych do przeczytania w 2014 r.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.