Case Open 2016 czyli forum dla strategów marketingowych

Interesujecie się strategią marketingową, ale taką z prawdziwego zdarzenia, przez duże „S”? Super, w takim razie koniecznie przeczytajcie ten post do końca. Napisałem dla Was parę słów o forum strategii marketingowej Case Open 2016, które odbędzie się 14 kwietnia br. w Warszawie. To spotkanie z najlepszymi strategami w naszym kraju i 10 inspirujących case studies z różnych obszarów polskiego rynku. Polecam Waszej uwadze, zwłaszcza że mam dla Was fajny kod rabatowy na udział w forum.

Dlaczego warto wziąć udział w forum? Przede wszystkim dlatego, że omówione zostaną tylko polskie kampanie, wykraczające poza ogólnie przyjęte schematy. „Takie, o których mówi się – szkoda, że to nie był mój pomysł”. Zerknijcie również na listę prelegentów.

1. Maciej Tesławski – „Ile kosztuje myślenie schematami? Ile kosztuje strategia marki?”
2. Marek Staniszewski – „Deficyty i dylematy, czyli jaką rolę pełni dziś strategia?”
3. Marcin Kalkhoff – „Marketing niemożliwy, czyli marketing branż z zakazami”
4. Arek Szulczyński – „Budowanie wartości marki poprzez czynienie dobra
5. Michał Banach – „Czego naprawdę pragną klienci? Metody biometryczne w służbie biznesu”
6. Paweł Niziński – „Marketing i prowadzenie biznesu po doświadczeniu CSR”
7. Ewa Łabno-Falęcka – „Pozycjonowanie kulturowe marki”
8. Bartłomiej Walas – „Kampanie wizerunku i produktów turystycznych”
9. Robert Kozielski – „Knowledge Garden – gdy mniej znaczy więcej”
10. Lech C. Król – „Koniec ery wielkiej tuby”

Zainteresowani? W takim razie zarezerwujcie sobie czas 14 kwietnia br., w godz. 9:00 – 18:00. Forum odbędzie się w warszawskim hotelu Radisson Blue Sobieski (Plac Artura Zawiszy). Więcej informacji oraz rezerwacja miejsc na stronie Case Open.

Zastanawiacie się teraz pewnie, ile kosztuje udział w forum? Do 31 marca br. cena wynosi 499 zł netto, a od 1 kwietnia br. 599 zł netto. Tu mam dla Was zapowiedzianą wcześniej niespodziankę. Forum organizuje zaprzyjaźnione Wydawnictwo Słowa i Myśl z Lublina, które zaproponowało specjalny rabat dla czytelników mojego bloga oraz subskrybentów newsletterów.

UWAGA: podając w trakcie rejestracji kod „FORUM20” otrzymujecie 20 proc. rabatu!

Jak skorzystać z kodu rabatowego? 

  1. Wejdźcie na stronę www.caseopen.pl – zakładka Rejestracja
  2. Kliknijcie w „Kup bilet”
  3. Wpiszcie na stronie koszyka w oznaczonym miejscu kod kuponu i kliknijcie przycisk „Zastosuj kupon”.
  4. Kontynuujcie zakup według kolejnych kroków rejestracji.

Nie zastanawiajcie się zbyt długo, rezerwujcie miejsca i do zobaczenia w kwietniu, w Warszawie. Ja takiego wydarzenia na pewno nie przegapię, zwłaszcza że jestem po lekturze 2 książek Macieja Tesławskiego – „Strategii marketingowej” oraz recenzowanej na blogu „Praktyki brandingu”.

Pozdrawiam

Logo Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

No related posts.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.