MediaLab Lublin Battle

Jak zdobyć 1000 wyświetleń czyli „medialabowa” walka na spoty

Poprzednim razem kręciliśmy filmiki promujące MediaLab Lubiln Battle. Teraz przyszło nam zmierzyć się z zadaniem o niebo trudniejszym. Każda z grup, która chciała „przytulić” 100 ekstra punktów , musiała nakręcić video promujący własny projekt „medialabowy” oraz powalczyć o min. 1000 wyświetleń na You Tubie. Walka o wyświetlenia trwa do najbliższej niedzieli, sprawdźcie jak nam idzie!

O dziwo, do zadania specjalnego, podobnie zresztą jak go „medialabowej” bitwy na lajki (pisałem o niej w zeszłym tygodniu) podeszły tylko 4 z 6 zespołów.  Zespół nr 6 (projekt „Bezpieczna Zebra”) tak mocno skoncentrował się na pracy nad prototypem, że przegapił deadline na dostarczenie Organizatorom materiałów filmowych i graficznych (wyczytałem na fan page’u projektu). Zespół G4 (projekt „Lubustop”) odpuścił chyba z powodu problemów personalnych (komentarz Agnieszki Wojtyny – ” LuBuStop odjechał rowerem stacjonarnym wraz z filmem”). 

Nieobecnym w końcowej rozgrywce nie będę już poświęcał więcej uwagi. Zobaczmy co przygotowali i z jakim efektem walczą o wyświetlenia oraz lajki aktywni uczestnicy rozgrywki. Wyjaśnię tylko, że oprócz rywalizacji filmowej toczy się również bitwa na lajki. Jej zwycięzcą będzie zespół, którego grafika projektowa opublikowana na fan page’u Warsztatów Kultury, zdobędzie najwięcej polubień. Rywalizacja, podobnie jak filmowa, trwa do najbliższej niedzieli (12 kwietnia br., do godz. 16:00).


Projekt „Check-In-Lublin”

Zespół:
PI razy Oko
Opis projektu
: aplikacja na urządzenia mobilne pozwalająca zwiedzać Lublin w trybie gry miejskiej.
Strona internetowa projektu
Fan page projektu
Grafika projektowa – liczba „lajków”:
461  
Spot promocyjny projektu – liczba wyświetleń:
872


Projekt “Odkup Lublin”

Zespół: DeLorean DMC-12 
Opis projektu
: skonstruujemy prototyp specjalnego pojemnika oraz łatwego w obsłudze podajnika z woreczkami. Dodatkowo, żeby zachęcić właścicieli czworonogów do korzystania z tego, przy pojemniku ustawimy kosz z gumowymi zabawkami dla psów.
Strona internetowa projektu
Fan page projektu
Grafika projektowa – liczba „lajków”:
588
Spot promocyjny projektu – liczba wyświetleń:
555


Projekt “Pokonaj Lublin”

Zespół: Drużyna A
Opis projektu
: Budujemy rozwiązanie sprawdzające infrastrukturę pieszą Lublina. Ale w sposób, który rozwali ci mózg. Naprawdę.
Strona internetowa projektu
Grafika projektowa – liczba „lajków”: 514
Spot promocyjny projektu – liczba wyświetleń: 1074 (cel zrealizowany)


Projekt „Nie spać, zwiedzać”
Zespół:
Don’t Panic
Opis projektu
: aplikacja umożliwiająca zwiedzanie Lublina.
Strona internetowa projektu
Grafika projektowa – liczba „lajków”:
179 
Spot promocyjny projektu – liczba wyświetleń:
1610 (cel zrealizowany)



Które video podobało Wam się najbardziej? Dajcie znać w komentarzach. Nie zapomnijcie też nagrodzić każdej z „medialabowych” drużyn lajkiem. Wielki finał MediaLab Lublin Battle już 13 kwietnia, więc każdy z nas potrzebuje wsparcia. O końcowych wynikach napiszę w osobnym poście na blogu.

To pisałem „ja”
bloger II klasy – Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Medialabowa Gala Oskarowa czyli warsztaty Media Lab Lublin Battle IX
  2. Pomóżcie mi wygrać MediaLab Lublin Battle
  3. „Jak mówić o mieście za pomocą danych przestrzennych” czyli warsztaty z Pawłem Jaworskim – MediaLab Lublin Battle V
  4. Jak powstawał spot „Szybko Zleciało” czyli making of produkcji z największej lubelskiej akcji teaserowej
  5. Prototypowanie i zabawy z Arduino czyli warsztaty MediaLab Lublin Battle VII

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.