Check in Lublin

Pomóżcie mi wygrać MediaLab Lublin Battle

Nie będę ściemniał i owijał w bawełnę. Potrzebuję Twojego wsparcia, żeby wygrać w MediaLab Lublin Battle. Zajmie Ci to max. 40 sekund. Wystarczy zalajkować „key visual” mojego projektu oraz obejrzeć krótki spot. Pomożesz?

Od 3 tygodni wraz z moim najlepszym na świecie zespołem – Pi razy OKO – walczę o zwycięstwo w MediaLab Lublin Battle (o idei projektu pisałem w grudniu minionego roku). Nad czym konkretnie pracujemy?Wdrażamy projekt „Check-in-Lublin” czyli aplikację pozwalającą na zwiedzanie Lublina w trybie gry miejskiej. Obecnie jesteśmy na etapie finalizowania prototypu. Szczegółowy opis projektu znajdziesz na naszej stronie internetowej.

O zwycięstwo w MediaLab Lublin Battle walczy 6 zespołów. PI razy OKO, z którym realizuję projekt „Check-in-Lublin” jest na 2. miejscu w rankingu i coraz szybciej zmniejsza dystans do lidera. By go prześcignąć w walce o nagrodę główną (wyjazd na targi Expo do Mediolanu) musimy zwyciężyć w głosowaniu na „lajki” (kto zdobędzie ich najwięcej, zwycięża) oraz zaliczyć 1000 wyświetleń naszego spotu. Deadline to 12 kwietnia br. (niedziela), godz. 16:00.


Jak możesz mi pomóc w wygraniu MediaLab Lublin Battle?

  • KROK 3 – jeżeli uznasz, że warto zaproś do głosowania oraz oglądania również swoich znajomych.

Będę wdzięczny za Twoją pomoc! Jeżeli jakimś cudem uda mi się wygrać, obiecuję mnóstwo fajnych relacji z Mediolanu.

O wsparcie w głosowaniu prosiłem ja
– bloger II klasy, Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1.  MediaLab Lublin Battle – pierwsze starcie
  2. „Jak mówić o mieście za pomocą danych przestrzennych” czyli warsztaty z Pawłem Jaworskim – MediaLab Lublin Battle V
  3. MediaLab Lublin Battle – drugie starcie
  4. Prototypowanie i zabawy z Arduino czyli warsztaty MediaLab Lublin Battle VII
  5. „Grywalizacja” z Pawłem Tkaczykiem czyli warsztaty MediaLab Lublin Battle VI

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.

  • http://niewyparzonapudernica.blogspot.com/ Niewyparzona Pudernica

    Jako bloger III klasy pomogłam, a projekt jest ciekawy i będę trzymać kciuki za zwycięstwo za Mediolan 🙂 Powodzenia z zadupia pod Lublinem 🙂

    • Jacek

      Bardzo dziękuję, nie ma jak lokalno-blogerska solidarność blogerów z niższych klas!