The best of „Marketing, Książki i Życie” czyli najlepsze posty z 2013 r.

laptopNiewiele miałem czasu na pisanie w 2013 r. Zmiana pracy z korpo na agencję. Przeprowadzka do Lublina z Wawy. Konieczność wdrożenia się do innego systemu pracy i zdobycia nowych kompetencji. W końcu przyjście na świat mojego synka (29 listopada). Zwłaszcza to ostatnie wydarzenie przestawiło zupełnie priorytety życiowe autora. „Ofiarą” zmian w moim życiu stał się blog, który przyznam z bólem serca mocno zaniedbałem. Poza radykalnymi zmianami wizualnymi siły wystarczyło mi na stworzenie tylko kilku naprawdę fajnych postów. Przedstawiam Wam „pierwszą jedenastkę roku 2013”.

Zestawienie „The best of Marketing, Książki i Życie 2013” podzieliłem na 3 kategorie wpisów. Każda kategoria odpowiada jednemu z 3 filarów treści na moim blogu. Postów konkursowych nie uwzględniłem, mimo iż te o konkursie z Groupe SEB jak i z księgarnią dlamarketera.pl , należały do najbardziej popularnych w przekroju całego roku.


Kategoria „Marketing”

1. „Rok po „ciemnej stronie mocy” czyli jak żyć po zamianie korpo na agencję. 8 podpowiedzi dla początkującego Account Managera”.
2. „Jak zorganizować grę miejską? 10 wskazówek”
3. „O sile obrazu…i prostoty”
4. „dlamarketera.pl czyli księgarnia moich marzeń. Wywiad ze „spiritum movens” projektu Magdą Michna”.
5. „Legenda o Czarnym Romanie. Projekt „Urban Legends” Goethe Institute. Mity i legendy miejskie…i co to ma wspólnego z marketingiem?”


Kategoria „Książki”

1. “Grywalizacja” Paweł Tkaczyk – recenzja klubowa MKZ nr 1
2. „Skuteczne social media” Anna Miotk – recenzja klubowa MKZ nr 2”


Kategoria „Życie”

1. „O mężczyźnie, który przebierał się w różową sukienkę, by rozśmieszać żonę walczącą z rakiem”.
2. „San Francisco zmienia się w Gotham City, spontaniczny gest kelnerki z New Hampshire, Litwa kocha Polskę czyli o nadziei na lepsze jutro, nie tylko w mediach”.
3. „Dlaczego ludzie kochają social media?”
4. „Wywiad tygodnia z Kingą Gruszecką, twórcą fan page’a „Humans of Lublin”

 

Jak widać, w mijającym roku TOP 10 zdominowały posty marketingowe. W 2014 r. będzie inaczej. Stawiam zdecydowanie na posty z kategorii „Życie”, ale z naciskiem na jego niemarketingowe aspekty. Skupię się na tzw. „human interest stories”, bo podobne opowieści zyskują Wasze największe uznanie.
Poza tym, co ostatecznie przesądza sprawę, w ich pisaniu czuję się najlepiej („marketerem się bywa, człowiekiem się jest”).

 

Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2014 Roku.
Do usłyszenia za kilka dni!
Podpis Jacek Lipski

 

 

 

Ps. nie byłbym sobą, gdybym nie zapytał. Który z wymienionych postów podobał Wam się najbardziej?

 

 

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Wygraj książkę „Skuteczne social media” lub „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” – konkurs blogu „Marketing, książki i życie” & księgarni dlamarketera.pl
  2. 200 wpisów i 200 Fanów blogu „Marketing, Książki i Życie”
  3. „Marketing, książki i życie” – rok na nowej domenie i WordPressie
  4. Wybierz książkę, którą wygrasz w konkursie blogu „Marketing, książki i życie”&księgarni dlamarketera.pl
  5. Pierwsze urodziny bloga „Marketing, książki i życie”!

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.