„Strategia reklamy marki, produktów i usług” Agnieszka Dejnaka – recenzja klubowa MKŻ nr 6

strategi reklamy okładkaMini podręcznik reklamy dla początkujących i średnio zaawansowanych. Wprowadzi w temat, pozwoli odświeżyć i uzupełnić wiedzę. Prawdziwa esencja wiedzy o reklamie w ujęciu marketingowym. „Osobisty elementarz w pierwszej klasie marketingu i reklamy”. Przewodnik w reklamowej rzeczywistości. Na pewno rzecz warta Twojej uwagi!

Z własnego doświadczenia wiem, że w Polsce praca w marketingu i reklamie to domena praktyków. Zdecydowana większość osób, z którymi zetknąłem się na swojej ścieżce zawodowej, nie miała formalnego wykształcenia specjalistycznego. Sam należę do tej grupy, stąd opanowanie podstawowych pojęć i zrozumienie najważniejszych zagadnień i procesów zajęło mi mnóstwo czasu.

 

Siatka FCB, SIW, modele AIDA, SLB, AIDCAS, DAGMAR, DIPADA, AKLPCP, CMYK, strategie pull i push, 5M – jeżeli te terminy nic Ci nie mówią, z pewnością powinieneś sięgnąć po książkę Agnieszki Dejnaki.

Autorka porusza w swojej książce następujące zagadnienia:

  • Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy – dlaczego reklama, klasyfikacje reklam.
  • Kreatywna i efektowna reklama – komunikacja słowem, tworzenie reklam obrazem, identyfikacja wizualna firmy i jej rola w reklamie.
  • Warsztat reklamy, czyli co i jak robić – jak wykonać identyfikację wizualną firmy, reklama prasowa której nie przeoczysz, reklama radiowa i telewizyjna, reklama zewnętrzna.
  • Wybrane formy współczesnej reklamy – reklama społeczna, reklama zaangażowana społecznie, wybrane formy współczesnej reklamy.
  • Planowanie działań reklamowych – kampania reklamowa firmy.

Naprawdę wartościowa lektura, polecam

Książka jest dostępna w ofercie księgarni Onepress.  
Ocena książki w skali 1-10: 7,5


To napisałem ja – bloger II klasy

Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. „Psychologiczne mechanizmy reklamy” Dariusz Doliński – recenzja
  2. „Przechytrzyć social media” Evan Bailyn – recenzja klubowa MKZ nr 3
  3. „(R)ewolucja marki” – recenzja książki Jacka Pogorzelskiego
  4. Reklamy banków nie muszą być nudne…
  5. „Zakamarki marki” Paweł Tkaczyk – recenzja książki

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.