Co pojawi się na blogu jesienią i zimą 2013?

Data wpisu25 sierpnia 2013 Ilość komentarzy0

booksLato powoli dobiega końca. Jesień coraz bliżej. W ostatnich miesiącach nie miałem zbyt wiele czasu na pisanie, stąd nazbierało mi się sporo zaległości. Stosik przeczytanych i  niezrecenzowanych lektur marketingowych zaczyna przypominać mały Mount Everest. Dokonałem małej inwentaryzacji. Oto lista recenzji, jakie pojawią się na blogu w kolejnych miesiącach 2013 roku.


Zapowiedzi recenzji

Lektury zaliczone, oczekujące na zrecenzowanie.

  1. „Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku” Tomasz Smykowski
  2. „Rework” Jason Fried i David Heinemeier Hansson
  3. „Media społecznosciowe bez ściemy” Jason Falls i Erick Deckers
  4. „Abduzeedo. Inspirujący przewodnik po swiecie grafiki” Fabio Sasso i zespół Abduzeedo
  5. „Treść jest kluczowa” Ann Handley i C.C. Chapman
  6. „Era Facebooka” Clara Shih
  7. „Potęga irracjonalności” Dan Ariely
  8. „O biznesie w internecie” praca zbiorowa
  9. „Lubię to. Potęga marketingu szeptanego na Facebooku” Dave Kerpen
  10. „Strategia reklamy, marki, produktów i usług” Agnieszka Dejnaka
  11. „Marketing Robin Hooda” Katya Andresen
  12. „Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych” Rebecca Lieb
  13. „Marketing i PR w czasie rzeczywistym” David Meerman Scott
  14. „Neuromarketing 2.0” Jakub Wozniak



W trakcie czytania
Ciągle walczę. Recenzje pojawiają się na blogu pewnie pod koniec roku.

  1. „Język na sprzedaż” Jerzy Bralczyk
  2. „Jezus i biel stanie się jeszcze bielsza. Jak Kościół wymyślił marketing” Bruno Ballardini
  3. „Przeskoczyć przepaść” Geoffrey A. More
  4. „Metafora w marketingu” Gerald Zaltman i Lindsay Zaltman
  5. „Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie” praca zbiorowa
  6. „Marketing mobilny” Sebastian Konkol
  7. „Made to stick” Chip Heath i Dan Heath
  8. „Mądrość tłumu” James Surowiecki
  9. „Psychologia tłumu” Gustaw Le Bon
  10. „Godzina dziennie z email marketingiem” Jeanniey Mullen i David Daniels
  11. „Marketing – to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie Twojej firmy” Leonard M. Lodish, Howard L. Morgan, Shellye Archambeau
  12. „Skuteczna promocja przy niskim budżecie” Michael Bohm
  13. „Czym jest marketing” Alvin J. Silk

To pisałem ja – bloger II klasy
Jacek Lipski



Jacek Lipski

Jacek Lipski

Marketer z ponad 16 letnim doświadczeniem. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant i szkoleniowiec w obszarze strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Doświadczenie zdobywał również w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art oraz w korporacyjnych działach marketingu i komunikacji w Warszawie i Gliwicach. Wykładowca na UMCS Lublin oraz WSB w Chorzowie, Gdańsku i Opolu.