Co pojawi się na blogu jesienią i zimą 2013?

booksLato powoli dobiega końca. Jesień coraz bliżej. W ostatnich miesiącach nie miałem zbyt wiele czasu na pisanie, stąd nazbierało mi się sporo zaległości. Stosik przeczytanych i  niezrecenzowanych lektur marketingowych zaczyna przypominać mały Mount Everest. Dokonałem małej inwentaryzacji. Oto lista recenzji, jakie pojawią się na blogu w kolejnych miesiącach 2013 roku.


Zapowiedzi recenzji

Lektury zaliczone, oczekujące na zrecenzowanie.

  1. „Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku” Tomasz Smykowski
  2. „Rework” Jason Fried i David Heinemeier Hansson
  3. „Media społecznosciowe bez ściemy” Jason Falls i Erick Deckers
  4. „Abduzeedo. Inspirujący przewodnik po swiecie grafiki” Fabio Sasso i zespół Abduzeedo
  5. „Treść jest kluczowa” Ann Handley i C.C. Chapman
  6. „Era Facebooka” Clara Shih
  7. „Potęga irracjonalności” Dan Ariely
  8. „O biznesie w internecie” praca zbiorowa
  9. „Lubię to. Potęga marketingu szeptanego na Facebooku” Dave Kerpen
  10. „Strategia reklamy, marki, produktów i usług” Agnieszka Dejnaka
  11. „Marketing Robin Hooda” Katya Andresen
  12. „Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych” Rebecca Lieb
  13. „Marketing i PR w czasie rzeczywistym” David Meerman Scott
  14. „Neuromarketing 2.0” Jakub Wozniak



W trakcie czytania
Ciągle walczę. Recenzje pojawiają się na blogu pewnie pod koniec roku.

  1. „Język na sprzedaż” Jerzy Bralczyk
  2. „Jezus i biel stanie się jeszcze bielsza. Jak Kościół wymyślił marketing” Bruno Ballardini
  3. „Przeskoczyć przepaść” Geoffrey A. More
  4. „Metafora w marketingu” Gerald Zaltman i Lindsay Zaltman
  5. „Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie” praca zbiorowa
  6. „Marketing mobilny” Sebastian Konkol
  7. „Made to stick” Chip Heath i Dan Heath
  8. „Mądrość tłumu” James Surowiecki
  9. „Psychologia tłumu” Gustaw Le Bon
  10. „Godzina dziennie z email marketingiem” Jeanniey Mullen i David Daniels
  11. „Marketing – to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie Twojej firmy” Leonard M. Lodish, Howard L. Morgan, Shellye Archambeau
  12. „Skuteczna promocja przy niskim budżecie” Michael Bohm
  13. „Czym jest marketing” Alvin J. Silk

To pisałem ja – bloger II klasy
Jacek Lipski



Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Co nowego na blogu w Nowym 2012 Roku?
  2. Blog News: zapowiedzi książkowych recenzji
  3. Pierwszy wpis na nowym blogu!
  4. 200 wpisów i 200 Fanów blogu „Marketing, Książki i Życie”
  5. A w 2013…

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.