Co pojawi się na blogu jesienią i zimą 2013?
Lato powoli dobiega końca. Jesień coraz bliżej. W ostatnich miesiącach nie miałem zbyt wiele czasu na pisanie, stąd nazbierało mi się sporo zaległości. Stosik przeczytanych i niezrecenzowanych lektur marketingowych zaczyna przypominać mały Mount Everest. Dokonałem małej inwentaryzacji. Oto lista recenzji, jakie pojawią się na blogu w kolejnych miesiącach 2013 roku.
Zapowiedzi recenzji
Lektury zaliczone, oczekujące na zrecenzowanie.
- „Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku” Tomasz Smykowski
- „Rework” Jason Fried i David Heinemeier Hansson
- „Media społecznosciowe bez ściemy” Jason Falls i Erick Deckers
- „Abduzeedo. Inspirujący przewodnik po swiecie grafiki” Fabio Sasso i zespół Abduzeedo
- „Treść jest kluczowa” Ann Handley i C.C. Chapman
- „Era Facebooka” Clara Shih
- „Potęga irracjonalności” Dan Ariely
- „O biznesie w internecie” praca zbiorowa
- „Lubię to. Potęga marketingu szeptanego na Facebooku” Dave Kerpen
- „Strategia reklamy, marki, produktów i usług” Agnieszka Dejnaka
- „Marketing Robin Hooda” Katya Andresen
- „Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych” Rebecca Lieb
- „Marketing i PR w czasie rzeczywistym” David Meerman Scott
- „Neuromarketing 2.0” Jakub Wozniak
W trakcie czytania
Ciągle walczę. Recenzje pojawiają się na blogu pewnie pod koniec roku.
- „Język na sprzedaż” Jerzy Bralczyk
- „Jezus i biel stanie się jeszcze bielsza. Jak Kościół wymyślił marketing” Bruno Ballardini
- „Przeskoczyć przepaść” Geoffrey A. More
- „Metafora w marketingu” Gerald Zaltman i Lindsay Zaltman
- „Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie” praca zbiorowa
- „Marketing mobilny” Sebastian Konkol
- „Made to stick” Chip Heath i Dan Heath
- „Mądrość tłumu” James Surowiecki
- „Psychologia tłumu” Gustaw Le Bon
- „Godzina dziennie z email marketingiem” Jeanniey Mullen i David Daniels
- „Marketing – to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie Twojej firmy” Leonard M. Lodish, Howard L. Morgan, Shellye Archambeau
- „Skuteczna promocja przy niskim budżecie” Michael Bohm
- „Czym jest marketing” Alvin J. Silk
To pisałem ja – bloger II klasy
Jacek Lipski
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Podsumowanie przedwakacyjne – pierwsze półrocze 2019 r.
Ostatnie pół roku było jak zwykle na wariackich papierach. 255 godzin na sali szkoleniowej. 42 godziny konsultacji. 10 mniejszych realizacji i 3 marki ze stałą obsługą marketingową. 8 projektów konsultingowych. Zajęcia na 4 uczelniach i 9 odwiedzonych miast. Po więcej szczegółów zapraszam do lektury.
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.