Case study kampanii „Szybko Zleciało” – infografika

57

Infografika prezentująca case study kampanii „Szybko Zleciało”. Klient: lubelski E. Leclerc. Kreator: Agencja Marketingu Taktycznego Vena Art. Dlaczego o tym piszę? Miałem skromny udział w akcji (Facebook + PR). Miłej lektury życzę!

 

Infografika kampania Szybko Zleciało case study

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. „Szybko Zleciało” uderza ponownie. Na Lublin spadły kolejne skrzynie…
  2. Jak powstawał spot „Szybko Zleciało” czyli making of produkcji z największej lubelskiej akcji teaserowej
  3. Jak promuje swoje produkty Narodowy Bank Polski? Foto case study
  4. Firmo, pomyśl trzy razy zanim otworzysz profil na Facebooku! Case KZK GOP
  5. Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia. Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą…

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.