Urzekła mnie ta kampania: „Dotknij tajemnicy. Tajemniczy Dolny Śląsk”, odsłona nr 8

baner Dolny ŚląskDolny Śląsku, ponownie urzekła mnie Twoja historia. O Twojej kampanii reklamowej, która snuję tę opowieść, pisałem już na blogu kilka miesięcy temu. Przed chwilą obejrzałem w TV kolejny spot i po raz kolejny wpadłem w zachwyt (wyjątkowo nie był to samozachwyt). Mam wrażenie, że dotknąłem tajemnicy Dolnego Śląska. Przez krótką chwilę, przez kilka sekund, ale poczułem magię. Kiedyś na pewno tam pojadę, by zobaczyć magię na własne oczy. Na razie muszę zadowolić się samymi spotami…

 

Pierwsza odsłona kampanii „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” miała miejsce w lutym 2012. Jak piszą organizatorzy, spot obejrzało ponad 122 mln osób w 28 krajach europejskich. Chwalą się także efektami m.in. 40 proc. wzrostem ruchu turystycznego w Stawach Milickich i 30 proc. w Krzeszowie. Fiu fiu, liczby wyglądają imponująco…

Zeszłoroczny spot (2012) – „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”

 

W najnowszej odsłonie kampanii, tym razem realizowanej pod hasłem, „Dolny Śląsk. Dotknij tajemnicy”, ukazały się już 2 spoty pokazujące 9 lokalizacji z całego Dolnego Śląska. W mojej opinii obydwa są fantastyczne. Przyciągają klimatem, kuszą tajemnicą, intrygują opowieścią. Po ich obejrzeniu żałowałem, że będąc kilka dni na jesieni we Wrocławiu, nie ruszyłem się poza miasto, na zwiedzanie Dolnego Śląska. Przy następnej okazji na pewno nie odmówię sobie tej przyjemności.

Tegoroczne spoty (2013) – „Dolny Śląsk. Dotknij tajemnicy”)  

Spot nr 1 (45 sek.)

 

Spot nr 2 (15 sek.)

Scenariusz i produkcja: Graffiti Film

Reżyser: Andrzej Kałuszko

Obejrzeliście? Co myślicie o spotach? Podobały się?  Jeden ze spotów zdobył już Grand Prix tegorocznej edycji konferencji „25lat filmu turystycznego CIFFT na świecie”.

To pisałem ja – bloger II klasy
Jacek Lipski

 

Źródło (fotografia w górnej części postu): www.umwd.dolnyslask.pl 

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Urzekła mnie ta reklama: „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”, odsłona nr 3
  2. Urzekła mnie ta reklama „Nolan’s Cheddar. Seriously strong”, odsłona nr 6
  3. Urzekła mnie ta reklama: „Ecomagination”, odsłona nr 7
  4. Urzekła mnie ta reklama: Nokia Lumia 800, odsłona nr 2
  5. Urzekła mnie ta reklama: „Let’s meet again” czyli spot promocyjny UMCS, odsłona nr 5

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.