„Szybko Zleciało” uderza ponownie. Na Lublin spadły kolejne skrzynie…

Mapka Szybko ZleciałoPierwszy nalot miał miejsce 21 marca, o czym rzecz jasna pisałem na blogu. Nic dziwnego, od początku „maczam palce” w całym przedsięwzięciu. Na Lublin spadło wówczas 5 olbrzymich skrzyń. Przez pierwsze 2 tygodnie nikt nie wiedział kto stoi za akcją i co kryją skrzynie. 04 kwietnia odpadła kurtyna. Otwarto pierwszą skrzynię i ujawniono nazwę „spirtius movens” przedsięwzięcia.

 

 

Jak się okazało, za akcję odpowiadał (i odpowiada) lubelski E. Leclerc, który obchodzi 15 lecie obecności w Lublinie, a działania prowadzi agencja marketingu taktycznego Vena Art (w której obecnie pracuję). Pierwsza skrzynia kryła motorówkę. Kolejne równie fajne nagrody (m.in. zestaw Apple, czek na 10 tys. zł do wydania w 15 minut, zaproszenia na wycieczkę do Paryża + 1000 euro, 4 rowery+kino domowe). Co było dalej?

Na oficjalnym fan page’u akcji, który mam przyjemność prowadzić, od 21 marca trwało intensywne śledztwo prowadzone przez mieszkańców Lublina „śledzących” przebieg wydarzeń. W pierwszej fazie zgadywano nazwę marki, odpowiedzialnej „za całe zamieszanie”. W kolejnej fazie – zawartość skrzyń otwieranych w piątki.

Ostatnią skrzynię otworzyliśmy wyjątkowo w sobotę, 04 maja. Co dalej? Czy to już koniec akcji „Szybko Zleciało”? Nic z tych rzeczy. Kolejny nalot na Lublin stał się faktem. W mieście pojawiło się 5 zupełnie nowych skrzyń. Gdzie stoją? Sprawdź mapkę z lokalizacjami!

Mapka Szybko Zleciało 2 zrzut

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Po więcej informacji o akcji zapraszam na oficjalną stronę lub fan page „Szybko Zleciało”. Więcej informacji w miarę rozwoju sytuacji (nawet mi się zrymowało :) ).

Pozdrawiam

Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Na Lublin spadły tajemnicze skrzynie. Pierwszy desant wiosny?
  2. Jak powstawał spot „Szybko Zleciało” czyli making of produkcji z największej lubelskiej akcji teaserowej
  3. 5 powodów dla których Lublin powinien zostać Europejską Stolicą Kultury 2016! Oraz 5 powodów dlaczego Lublin ESK nie został…

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.