Jak powstawał spot „Szybko Zleciało” czyli making of produkcji z największej lubelskiej akcji teaserowej

Macie ochotę na odrobinę magii? Zobaczcie, nieco do strony kuchni, jak powstawał spot „Szybko Zleciało”, o którym pisałem przed Świętami. Koledzy z Działu Produkcyjno-Reżyserskiego stanęli na wysokości zadania. Zwróćcie uwagę jak pieczołowicie odtworzyli wnętrze samolotu, z którego 21. marca dokonywaliśmy zrzutu skrzyń na Lublin.

 

Więcej informacji o kampanii „Szybko Zleciało” na oficjalnym fan page’u akcji (który mam przyjemność prowadzić) lub w tekście opublikowanym na portalu branżowym „Nowy Marketing”. Jak wyglądał gotowy spot? Przekonajcie się sami!

 

 

To pisałem ja – bloger II klasy

Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Urzekła mnie ta reklama: „Let’s meet again” czyli spot promocyjny UMCS, odsłona nr 5
  2. Na Lublin spadły tajemnicze skrzynie. Pierwszy desant wiosny?
  3. Lekcje z przeszłości: najbardziej zabójczy spot telewizyjny w historii marketingu politycznego
  4. Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia. Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą…

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.