Bubba’s Hover. Poduszkowiec zamiast wózka golfowego czyli o sile viralu

Obejrzane dzisiaj w „Faktach”. Firma z Indiany produkującą poduszkowce stworzyła pojazd, który ma zastąpić wózki golfowe. Zrobiła to we współpracy z golfistą Bubbą Watsonem. Film  którego pomysłodawcą był podobno marketingowiec tej firmy (skądinąd polskiego pochodzenia) bije obecnie rekordy popularności w internecie. Zaliczył już prawie 7,5 mln odtworzeń. Watson chwilowo przebił pod względem popularności Tigera Woodsa, a firma z Indiany pewnie przed dłuuuugi czas nie będzie cierpiała na brak zamówień. Social media potrafią czynić cuda…

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

No related posts.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.

  • Jacek Puzanista

    „…firma z Indiany pewnie przed dłuuuugi czas nie będzie cierpiała na brak zamówień.”
    Zakładając, że cudowna liczba wyświetleń przełoży się na cudowną sprzedaż, co nie takie oczywiste. Dopiero gdy tak się stanie, będzie można powiedzieć, że social media potrafią czynić cuda.

  • http://www.jaceklipski.pl Jacek

    Hmmm…właściwie masz rację. Chyba się nieco zagalopowałem z entuzjazmem. 🙂