Ostatni dzień, a właściwie kilka godzin, na wygranie „Skutecznych social media” lub „Najlepszych kampanii marketingu cyfrowego”!

Najlepsze kampanieŻarty się skończyły. Dzisiaj (środa, 13 marca br.) o 23:59 upływa czas na nadsyłanie zgłoszeń konkursowych. Chcesz wygrać najnowszą książkę Anny Miotk „Skuteczne social media”? A może wolisz  ‚Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” Ryan’a i Jones’a? Oto sposób na ich zdobycie!

1. Pomyśl, która książka zmieniła Twoją pracę i wpłynęła na Twoje życie zawodowe? To może być dowolna książka, niekoniecznie marketingowa (np. o psychologii, zarządzaniu, komunikacji, „Mały Książę” też może być  :lol:).

2. Podaj tytuł tej książki/książek, napisz krótkie uzasadnienie (max. 5-6 zdań)  i wyślij je na adres ksiegarnia@dlamarketera.pl .

 

Rozstrzygnięcie konkursu już 19 marca. Autorzy 3 najciekawszych uzasadnień otrzymają książki. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie sponsora konkursu księgarni dlamarketera.pl .

Ps. na co czekasz? Jest 18:50, a więc na napisanie emaila konkursowego masz jeszcze 5 godzin!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Kto chce książkę „Skuteczne social media” lub „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego”?
  2. Wygraj książkę „Skuteczne social media” lub „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” – konkurs blogu „Marketing, książki i życie” & księgarni dlamarketera.pl
  3. Ostatni dzień konkursu! Wygraj książkę „Mity marketingowe” Jacka Pogorzelskiego
  4. Najlepsze magazyny o marketingu, komunikacji i social media. Do pobrania z sieci. Za darmo…
  5. TOP 8 – najlepsze magazyny o marketingu, komunikacji i social media. Do pobrania z sieci. Za darmo.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.