Ostatni dzień, a właściwie kilka godzin, na wygranie „Skutecznych social media” lub „Najlepszych kampanii marketingu cyfrowego”!
Żarty się skończyły. Dzisiaj (środa, 13 marca br.) o 23:59 upływa czas na nadsyłanie zgłoszeń konkursowych. Chcesz wygrać najnowszą książkę Anny Miotk „Skuteczne social media”? A może wolisz ‚Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” Ryan’a i Jones’a? Oto sposób na ich zdobycie!
1. Pomyśl, która książka zmieniła Twoją pracę i wpłynęła na Twoje życie zawodowe? To może być dowolna książka, niekoniecznie marketingowa (np. o psychologii, zarządzaniu, komunikacji, „Mały Książę” też może być :lol:).
2. Podaj tytuł tej książki/książek, napisz krótkie uzasadnienie (max. 5-6 zdań) i wyślij je na adres ksiegarnia@dlamarketera.pl .
Rozstrzygnięcie konkursu już 19 marca. Autorzy 3 najciekawszych uzasadnień otrzymają książki. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie sponsora konkursu księgarni dlamarketera.pl .
Ps. na co czekasz? Jest 18:50, a więc na napisanie emaila konkursowego masz jeszcze 5 godzin!
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Poczytaj o konkursach na blogach i wygraj express ciśnieniowy Nescafe Dolce Gusto Krups Piccolo
Dzisiaj post pisany z rozdwojeniem (a nawet roztrojeniem, o ile takie słowo w ogóle istnieje) jaźni. Spojrzenie na konkursy blogowe oraz nagrody z perspektywy byłego marketingowca korporacyjnego, a także Accounta agencyjnego i blogera. Optyka myślenia każdej z tych osób jest nieco inna. Spróbuję podejść do tematu kompleksowo, pisząc o swoich doświadczeniach związanych z konkursami, które […]
Konkurs! Podziel się historią i wygraj iPada 4, Samsunga Galaxy lub czytnik Kindle
Drogi Czytelniku, jest konkurs z fajnymi nagrodami do wygrania. Apple iPad 4, Samsung Galaxy, czytnik Kindle – jeszcze tylko do niedzieli (do 23:59) masz czas, by o nie powalczyć. Idea konkursu jest prosta. Nagradzamy 15 najciekawszych historii. Historii o tym jak Program Operacyjny Kapitał Ludzki na Lubelszczyźnie (fundusze unijne m.in. na szkolenia, własną działalność oraz […]