Kto chce książkę „Skuteczne social media” lub „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego”?

Skuteczne social mediaKto chce najnowszą książkę Anny Miotk „Skuteczne social media”? A może ‚Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” Ryan’a i Jones’a? Ważna wiadomość dla zainteresowanych. Zostało Wam mniej więcej 26 godzin, by je zdobyć. Jak to zrobić? To bardzo proste.

Pomyśl, która książka zmieniła Twoją pracę i wpłynęła na Twoje życie zawodowe? Podaj tytuł, napisz krótkie uzasadnienie i wyślij je na adres ksiegarnia@dlamarketera.pl . Do konkursu możesz zgłosić dowolną książkę, niekoniecznie marketingową (np. o psychologii, zarządzaniu, komunikacji, programowaniu), wybór należy do Ciebie. Na zgłoszenia czekamy już tylko do jutra (środa, 13 marca, do 23:59). Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie sponsora konkursu księgarni dlamarketera.pl .

Nie zwlekaj, czas ucieka! Książki czekają dla autorów 3 najciekawszych uzasadnień.

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Wygraj książkę „Skuteczne social media” lub „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” – konkurs blogu „Marketing, książki i życie” & księgarni dlamarketera.pl
  2. Wybierz książkę, którą wygrasz w konkursie blogu „Marketing, książki i życie”&księgarni dlamarketera.pl
  3. Najlepsze magazyny o marketingu, komunikacji i social media. Do pobrania z sieci. Za darmo…
  4. TOP 8 – najlepsze magazyny o marketingu, komunikacji i social media. Do pobrania z sieci. Za darmo.
  5. Wygraj książkę „Mity marketingowe” Jacka Pogorzelskiego!

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.