Konkurs rozstrzygnięty! Kto wygrał nagrody książkowe?

konkursWszystko jasne. Po weekendowych obradach Komisji Konkursowej znamy już nazwiska zwycięzców konkursu, jaki organizowałem wspólnie z księgarnią dlamarketera.pl. Kto wygrał książki „Skuteczne social media” oraz „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego”? Do kogo powędrują „nagrody pocieszenia”?

 

 

 

 

Książki wędrują do:

Miejsce 1 – Macin Ogiński

Miejsce 2 – Marta Kaczmarek

Miejsce 3 – Justyna Bakalarska

 

Wyróżnienia otrzymują:

– Maria D. z Krakowa

– Karolina Nowak

Nagrodzone „recenzje książkowe” naszych konkursowiczów znajdziecie TUTAJ.

 

Gratulujemy! Nagrody dla Zwycięzców i Wyróżnionych wyślemy jutro pocztą, kody rabatowe emailem. Ponadto wszyscy uczestnicy konkursu otrzymali już „nagrody pocieszenia” w postaci kodów rabatowych (5 proc. zniżki) na zakup książek „Skuteczne social media” oraz „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego”.

„And one more thing”, cytując klasyka. Sponsor konkursu, księgarnia dlamarketera.pl, przygotowała niespodziankę dla Czytelników mojego blogu (i nie tylko). W specjalnym katalogu na stronie księgarni znajdziecie pełny zestaw książek, które rekomendowali i recenzowali w konkursie jego uczestnicy. Do końca miesiąca możecie je kupić z 5 proc. zniżką. Kod rabatowy to KKOMP313.

 

Dziękuję za udział w konkursie i zapraszam do zakupów w księgarni dlamarketera.pl!

To pisałem ja – bloger II klasy

Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Wygraj książkę „Skuteczne social media” lub „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” – konkurs blogu „Marketing, książki i życie” & księgarni dlamarketera.pl
  2. Kto chce książkę „Skuteczne social media” lub „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego”?
  3. Ostatni dzień, a właściwie kilka godzin, na wygranie „Skutecznych social media” lub „Najlepszych kampanii marketingu cyfrowego”!
  4. Wybierz książkę, którą wygrasz w konkursie blogu „Marketing, książki i życie”&księgarni dlamarketera.pl
  5. Książka „Polak w świecie finansów” z dedykacją prof. Dominiki Maison. Zainteresowana? Zainteresowany?

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.