Wybierz książkę, którą wygrasz w konkursie blogu „Marketing, książki i życie”&księgarni dlamarketera.pl

konkurs logoPlanuję dla Was mały konkurs razem z zaprzyjaźniona księgarnią dlamarketera.pl. Nagrodą będą książki marketingowe (oraz kupony zniżkowe), których pełen wybór udostępnia księgarnia. Zanim zaczniemy zabawę chciałbym zapytać Was o zdanie. O jaką książkę chcielibyście zagrać? Co chcielibyście wygrać? Kilka propozycji książek znajdziecie w dalszej części postu. Dajcie znać w komentarzach co wybieracie. Z góry dzięki za pomoc!

 

 

 

Oto proponowana lista książek. Wybierz tytuł, który chciałbyś/chciałabyś wygrać w konkursie. Napisz w komentarzu na blogu lub na Facebooku i gotowe:

 

1. „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y” Joeri van den Bergh, Mattias Behrer
2. „Rewolucja social media” Michał Sadowski
3. „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” Calvin Jones, Ryan Damian
4. „Era Facebooka” Clara Shih
5. „Skuteczne social media” Anna Miotk
6. „Przechytrzyć social media” Evan Bailyn
7. Inna książka dostępna w ofercie dlamarketera.pl (napisz proszę jaka)

 

Jeżeli tytułu, o który chciałbyś/chciałabyś powalczyć nie ma na liście, spokojnie możesz głosować na każdą książkę, jaką znajdziesz w ofercie księgarni dlamarketera.pl .

Książka, która dostanie największą ilość głosów, zostanie nagrodą główną w konkursie. Zapraszam do wybierania i z góry dziękuję za udział w zabawie!

 

Pozdrawiam

Bloger II klasy

Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Wygraj książkę „Mity marketingowe” Jacka Pogorzelskiego!
  2. 150 post na blogu „Marketing, książki i życie”
  3. dlamarketera.pl czyli księgarnia moich marzeń. Wywiad ze „spiritum movens” projektu Magdą Michna.
  4. 200 wpisów i 200 Fanów blogu „Marketing, Książki i Życie”
  5. Książka „Polak w świecie finansów” z dedykacją prof. Dominiki Maison. Zainteresowana? Zainteresowany?

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.

  • Remigiusz Danel

    Jacku świetny pomysł z tym konkursem 🙂 chętnie powalczę o „Skuteczne Social Media” 🙂

    • http://www.jaceklipski.pl Jacek

      Dzięki za miłe słowo i oddany głos. Dopisuję go do listy. Jak na razie „Skuteczne social media” są na pierwszym miejscu. Głosowanie potrwa do niedzieli. Konkurs właściwy rozpocznie się w następnym tygodniu. Pozdrawiam

  • Mariusz Ryło

    „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” Calvin Jones, Ryan Damian
    Pzdr,
    MR

    • http://www.jaceklipski.pl Jacek

      Pierwszy głos na tę książkę. Dzięki i pozdrawiam również.

  • Joanna Lapinska

    „Era Facebooka”. 🙂
    Tak na marginesie, przystąpiłam dziś do egzaminu z IMU, wyniki powinny być za 4 dni. Ciekawe, czy zdałam. 🙂

    • http://www.jaceklipski.pl Jacek

      3 głos na Erę Facebooka. Co do egzaminu to gratuluję determinacji. Ja się jakoś nie mogłem zmobilizować do zakończenia kursu. Trzymam kciuki. Daj znać jak poszło!

      • Joanna Lapinska

        Zdałam i dostałam certyfikat. Jupi!
        😀

        • http://www.jaceklipski.pl Jacek

          Gratulacje!

  • Kinga

    Zgłaszam sprzeciw! wybór jest na prawdę trudny! Ja bym z chęcią przygarnęła wszystkie książki. ale jak mam wybrać „tę jedyną” to „era facebooka”.

    • http://www.jaceklipski.pl Jacek

      Spoko Kinga. Wszystkie z tych książek mam w domu. Jak będziesz chciała to zawsze mogę pożyczyć.

      • Kinga

        obawiam się, że czasu w Venie mi nie starczy żeby je wszystkie wypożyczyć. Albo w końcu wyniuchasz interes i zaczniesz pobierać opłaty…

        • http://www.jaceklipski.pl Jacek

          Ja jestem człowiek starej daty i na takich rzeczach nie zarabiam. Uznaję tylko wymienianie się książkami, więc jeżeli masz coś fajnego, z miłą chęcią „podealuję”. A jak Twój czas w Venie dobiegnie końca (o ile dobiegnie) to co, przestajemy się znać? Regularnie wymieniam się książkami z ludzmi z netu, których nigdy na oczy nie widziałem (ostatnio wysyłałem do Bielsko Białej), więc nie mogę z kimś z Lublina…Nie przesadzaj.

          • Kinga

            hm Jacku… żartowałam sobie tylko. Zapomniałam o postawieniu emoty 😛

          • http://www.jaceklipski.pl Jacek

            Ok, nie złapałem chyba.

  • http://oginskimarcin.pl Marcin

    Proponuję „Skuteczne social media” Anna Miotk. „Rewolucję social media” już mam, a chętnie wziąłbym udział w konkursie 😉

    • http://www.jaceklipski.pl Jacek

      Ok, dopisuję głos do listy. Jak na razie „Skuteczne social media” prowadzą. Pozdrawiam i zapraszam do konkursu już w przyszłym tygodniu.

  • Pingback: Wygraj książkę „Skuteczne social media” lub „Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” – konkurs blogu „Marketing, książki i życie” & księgarni dlamarketera.pl | Marketing, książki i życie()

  • http://www.jaceklipski.pl Jacek

    W zeszłym tygodniu wybraliście nagrodę główną. W tym tygodniu wystartował konkurs. Do wygrania książka „Skuteczne social media” Anny Miotek oraz 2x”Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego” Damiana Ryan’a i Calvina Jones’aufundowane przez księgarnię dlamarketera.pl. Jak powalczyć o nagrody?

    1. Pomyśl, która książka o marketingu, komunikacji, PR, social media, itp. (jednym słowem – specjalistyczna) odmieniła Twój sposób myślenia i pracy. Wskaż nie więcej niż 3 tytuły
    2. Każdy wybór książki uzasadnij w nie więcej niż 5-6 zdaniach.
    3. Tytuł/tytuły książek wraz z uzasadnieniem/uzasadnieniami prześlij e-mailem na adres ksiegarnia@dlamarketera.pl
    4. Na Twój email czekamy do 13 marca, do godziny 23:59. Poza tytułem książki i uzasadnieniem wyboru podaj również imię i nazwisko oraz miejscowość zamieszkania.
    5. Autorzy 3 najbardziej kreatywnych uzasadnień otrzymają obiecane nagrody.

    Rozstrzygnięcie konkursu już 19 marca. Zapraszamy do zabawy!

    Więcej informacji o konkursie (oraz regulamin) znajdziecie nahttp://jaceklipski.pl/2013/03/wygraj-ksiazke-skuteczne-social-media-lub-najlepsze-kampanie-marketingu-cyfrowego-konkurs-blogu-marketing-ksiazki-i-zycie-ksiegarni-d/
    oraz http://dlamarketera.pl/news.php?id=1362606306

  • http://websoul.pl/blog Tomasz / Websoul

    Mogę dorzucić do konkursu sztukę Podręcznika tworzenia stron internetowych na Facebooku

    • http://www.jaceklipski.pl Jacek

      Dzięki, konkurs został już rozstrzygnięty. Może następnym razem.