Share Week 2 – moja piętnastka rekomendowanych blogów

Share Week 2Blog „Marketing, książki i życie” melduje się w akcji „Share Week 2” organizowanej przez Andrzeja Tucholskiego. Internety przecież same się nie zrobią. Kilka dni temu pisałem o siódemce blogów, które czytam najchętniej. Na potrzeby akcji poszerzyłem listę. Obecnie liczy ona aż 15 blogów, które z czystym sumieniem mogę rekomendować całemu światu. Poznajcie zatem moją fantastyczną piętnastkę. Uprzedzam, że ze względu na „skrzywienie” autora niniejszego postu większość rekomendowanych blogów kręci się wokół marketingu, social media i komunikacji marketingowej. Nic nie poradzę. Ten typ tak ma…

 

FANTASTYCZNA 15-tka

Kolejność zupełnie przypadkowa:

 

1.Pijaru Koksu Blog czyli jak pisze autor Jakub Prószyński (community manager w faceADDICTED) – blog marketingowy o małym, ale skutecznym zasięgu. Prawdziwa kopalnia wiedzy o social media i content marketingu. Polecam zwłaszcza „Podsumowania tygodnia w social media” wydawane przez Jakuba z regularnością szwajcarskiego zegarka.

2. Blog.Oslawiony.pl czyli nie będziesz miał innych blogów przede mną. Michał Gąsior (Senior Digital Strategist w agencji reklamowej LOWE GG) pisze o social media, reklamie, brandingu, strategii – generalnie o wszystkim co dotyczy szeroko rozumianego marketingu.

3. Blog Creamteam Branding & Advertising Design Studio z Krakowa – nieco mniej znany szerszej rzeszy Czytelników blog, ale nie bez powodu znalazł się na mojej liście. Jeżeli szukacie niestandardowego spojrzenia na design i marketing to niewątpliwie musicie go odwiedzić. Soczysty i lekko niewyparzony język głównego autora (Mareksy, nie obrazisz się mam nadzieję) na pewno przypadną Wam do gustu. Zatem do dzieła, jak pisze autor blogu – „śpieszmy się dyskutować…”

4. Blog Marketing XXI wieku – pisany przez Jacka Pogorzelskiego, człowieka którego książki recenzowałem (zobacz”Mity marketingowe” i ). Jeden z nielicznych blogów, które bez chwili zawahania mogę nazwać eksperckim, stworzony przez jedną z nielicznych osób, które bez cienia wątpliwości nazywam „autorytetem”.

5. Hatalska.com – blog autorstwa Natalii Hatalskiej, której chyba nie trzeba szerzej przedstawiać. Czołowa polska blogerka, wykładowca akademicki, Chief Inspiration Officer w domie mediowym McCann i można by tak jeszcze długo wymieniać. Natalia Hatalska pisze o reklamach (często o ambiencie), social media i komunikacji w ogóle. Polecam przede wszystkim publikowane na łamach blogu CaseBooki i Trend Booki, a także prezentacje zamieszczane na SlideShare.

6. DamianKowalczyk.com – blog o komunikacji marketingowej on line i off line (z innej strony).  Doceniam ciekawe spostrzeżenia i interesujące analizy.

7. WhySocial – blog Artura Roguskiego, jaki odkryłem kilka tygodni temu. Autor (Social Media Director w agencji VIS Services) zdobył moje uznanie poziomem merytorycznym wpisów oraz ciętym językiem.

8.New Creative.pl  – subiektywny blog Artura Smolickiego o marketingu, reklamie i social media. Mnóstwo ciekawostk i inspiracji.

9. Michał-Gorecki.pl – blog człowieka, którego raczej nie muszę przedstawiać. Jeszcze niedawno Heureka, obecnie Koszulkowo. Skarbnica wiedzy, nie tylko o social media.

10. Blog ZombieSamurai.pl – blog Pawła Opydło o social media i nowoczesnych technologiach. Mój wzór, jeżeli chodzi o design i estetykę postów.

11. SocialTalk.pl – blog Kamila Niewyczyńskiego o mediach i społeczeństwie. Poza tematami branżowymi sporo fajnych treści lifestyle.

12. Webcomm.eu/blog – blog Marty Eichstaedt o webinarach i warsztatach online. Cenię za nietypową tematykę. Mało kto o tym w Polsce pisze. 

13. Mariuszsadurski.pl – blog o PR i marketingu w turystyce. Sporo ciekawych info z branży.

14. Szczepaniec.com – blog o marketingu internetowym Pawła Szczepańca. Doceniam wiedzę autora.

15. TreśćJestNajważniejsza – blog Roberta Stępowskiego o mediach, content marketingu i personal brandingu.

 

Zapraszam do lektury wszystkich wyżej wymienionych blogów!

To mówiłem ja, bloger II klasy – Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. „Lubię polskie kryminały” moja nowa stronka na Facebooku
  2. Siedmiu Wspaniałych czyli blogerzy, których najczęściej czytałem w 2012

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.