Urzekła mnie ta reklama: „Ecomagination”, odsłona nr 7

Dzisiaj polecam Waszej uwadze „Ecomagination”. Spot, zarekomendowany mi na fan page blogu przez jednego z Czytelników,  jest po prostu super. Zawiera wszystkie elementy, jakie powinna zawierać dobra reklama. Pozytywny przekaz, poczucie humoru i element zaskoczenia na finiszu. Można oglądać go bez końca!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Urzekła mnie ta reklama „Nolan’s Cheddar. Seriously strong”, odsłona nr 6
  2. Urzekła mnie ta reklama: Nokia Lumia 800, odsłona nr 2
  3. Urzekła mnie ta reklama: przeniknęła i przepełniła światłem, Agadir i Maroko, odsłona nr 4
  4. Urzekła mnie ta reklama: „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”, odsłona nr 3
  5. Urzekła mnie ta reklama: „Let’s meet again” czyli spot promocyjny UMCS, odsłona nr 5

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.