„Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?” zapowiedź recenzji książki Joeriego van der Bergha i Mattiasa Behrera

Po dłuższym okresie posuchy wracam do recenzowania. W najbliższym czasie na blogu pojawi się recenzja podobno najlepszej książki marketingowej 2011 roku – „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?” Joeriego van der Bergha i Mattiasa Behrera.  Autorzy zawarli w niej krótkie podsumowanie 5-letnich badań nad zachowaniami konsumentów z pokolenia Y.
&
Dzisiaj tylko kilka słów o książce. Autorzy stworzyli  model CRUSH, który prezentuje 5 czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y. Na podstawie modelu doszli do kilku wniosków praktycznych pozwalających na stworzenie marki, którą pokocha pokolenie Y. Za kilka tygodni w dłuższej recenzji powiem Wam, czy  koncepcja jest warta poznania. Zapowiada się kawał pasjonującej lektury…
&
Pozdrawiam
Jacek Lipski
&
Ps. więcej info o książce na stronie „How Cool Brand Stay Hot”.

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. „(R)ewolucja marki” – recenzja książki Jacka Pogorzelskiego
  2. „Zakamarki marki” Paweł Tkaczyk – recenzja książki
  3. The Presentation Secrets of Steve Jobs – zajawka recenzji książki Carmine Gallo
  4. Blog News: zapowiedzi książkowych recenzji
  5. Social media i marketing w internecie – biblioteczka początkującego. TOP 10 książek, które trzeba przeczytać!

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.