Urzekła mnie ta reklama „Nolan’s Cheddar. Seriously strong”, odsłona nr 6

Ostatni wpis z cyklu „Urzekła mnie te reklama” poczyniłem jeszcze przed wakacjami. Poprawiam się zatem i polecam Waszej uwadze spot z naprawdę „mocarną myszą”. Reklama nie jest może pierwszej świeżości (2010) i może nie jest z gatunku tych które zachwycają, ale jednego możecie być pewni. Na 200 proc. rozbawi Was do rozpuku. Ten spot jest „seriously strong”. Oczywiście, jeżeli doceniacie poczucie humoru w reklamie…

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Urzekła mnie ta reklama: Nokia Lumia 800, odsłona nr 2
  2. Urzekła mnie ta reklama: „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”, odsłona nr 3
  3. Urzekła mnie ta reklama: „Let’s meet again” czyli spot promocyjny UMCS, odsłona nr 5
  4. Urzekła mnie ta reklama: przeniknęła i przepełniła światłem, Agadir i Maroko, odsłona nr 4
  5. Urzekła mnie ta reklama…Nokia Lumia 800

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.