Nowy Bond nadchodzi. Zaczynamy odliczanie…

3, 2, 1… odliczanie trwa. Nowy Bond w kinach od 28 października. Już nie mogę się doczekać. To kolejny z filmów – opowieści, na których się wychowałem. Czołówka mojej prywatnej TOP listy, obok „Gwiezdnych wojen”, „Indiany Jonesa” i „Ostatniego Mohikanina”. Dzięki tym filmom człowiek marzył w dzieciństwie, by zostać wojownikiem Jedi, archeologiem lub tajnym agentem. Los pchnął go jednak w zupełnie innym kierunku. Komunikacja marketingowa to może niezupełnie to samo, ale też na brak emocji nie narzekam. Mam nadzieję, że nie będę również narzekał po wyjściu z kina. Ciekawe co tym razem pokaże Daniel Craig? Muszę uzbroić się w cierpliwość. Do zobaczenia w kinie!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Nowy Rok już za chwilę!
  2. Nowy logotyp PZPN. Symbol zmian czy malowanie trawy na zielono przed EURO 2012?

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.