Polska szkoła (de)motywacji czyli STOP DOŁOWANIU DZIECI W SZKOLE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zgodnie z obietnicą ujawniam o co chodziło w tajemniczym poście, który opublikowałem w minioną środę. Dlaczego bloger specjalizujący się w tematach marketingowych pisze o polskie szkole? W szczytnym celu, by wesprzeć akcję AKADEMII PRZYSZŁOŚCI i kampanię na rzecz pozytywnego motywowania! O chodzi w akcji społecznej, której twarzą jest Szymon Majewski? O tym przeczytasz w dalszej części postu. Zapraszam!

 

Skąd pomysł na kampanię na rzecz pozytywnego motywowania? Nie będę silił się na oryginalność. Posłużę się słowami Organizatora kampanii!

„W szkole do wszystkich ciekawych zadań wybiera się prymusów, bo wiadomo, że oni nie schrzanią żadnej roboty. I nie ma nikogo, kto by pomyślał: dobra, słuchaj, Stefan, widzę w tobie  potencjał, może pokaż mi, co rysujesz, jaki masz pomysł… W Akademii mamy wrażenie, że tysiące talentów gdzieś przepada po drodze. Te dzieci nie mają siły przebicia. Właśnie im pomaga AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI – już w 23 miastach Polski”.

 

Akademia Przyszłości to projekt, dzięki którym niesamowite marzenia dzieci, jej podopiecznych, mają szansę realizacji. Na spełnienie marzeń czekają m.in. mały agent FBI, zaklinacz koni czy ekspert od katastrof powietrznych. Pomóc może w tym każdy, choćby Ty mój drogi Czytelniku!

 

Jak pomóc w realizacji marzeń podopiecznych Akademii Przyszłości? Jak sprawić, by potencjał tych dzieciaków nie przepadł gdzieś po drodze? Wystarczy znaleźć na stronie AKADEMII (jest z czego wybierać) marzenie, które chcesz wesprzeć, a następnie Kupić Indeks AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Nie zwlekaj, pomóż dzieciakom!

Popieram tę akcję z całego serca!

 

Pozdrawiam

Jacek

Ps. w ramach polityki przejrzystości ujawniam, iż w ramach „wynagrodzenia” za udział w tej akcji otrzymałem od Organizatora koszulkę (dziękuję, będę nosił z dumą)!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Polska szkoła (de)motywacji
  2. Kiedy powiedzieć stop zmianom w projekcie?
  3. Dzieci w reklamie – spot TUI „Gdzie na wakacje?”

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.

  • http://kira-herself.net Kira

    dobra, bo jednej rzeczy nie rozumiem: skoro dziećmi zajmują się wolontariusze, to na co w zasadzie idzie te 500zł za indeks? jakieś materiały do nauki, nie wiem, wycieczki do muzeum czy ogrodu botanicznego, czy do czego dokładnie dokładają się sponsorzy?

    • http://www.jaceklipski.pl Jacek

      Dobre pytanie. Dopytam Organizatorów akcji. Dam znać, jak tylko dostanę odpowiedz.

      Pozdrawiam
      Jacek