Komunikacja wizerunkowa we Wrocławiu!

ulotka komunikacja wizerunkowa 2

Niezbyt często wykorzystuję na blogu notatki prasowe, jakie od czasu do czasu wpadają na moją skrzynkę emailową. Powód jest prozaiczny. Rzadko dostaję coś sensownego, co pozostawałoby w zgodzie z tematyką blogu. Dzisiaj po otworzeniu skrzynki czekała mnie jednak miła niespodzianka. Dostałem informację o uruchomieniu nowego kierunku studiów na Uniwersytecie Wrocławskim. Co to za kierunek, który wzbudził moje zainteresowanie? Komunikacja wizerunkowa ze specjalnościami…

… reklama, public relations oraz branding!

W założeniu na nowym kierunku studiów licencjackich mają kształcić się przyszli pracownicy creative industries. Kreatywności raczej nie można się nauczyć, ale posiadany talent trzeba rozwijać. Solidna podstawa teoretyczna na pewno przy tym nie zaszkodzi.

Spojrzałem w program specjalności „branding” i muszę przyznać, że z punktu widzenia praktyka wygląda obiecująco. Brand design, brand communication, strategi marki, narzędzia komunikacji marketingowej, briefing, rebranding, infografika, proces kreatywny – gdybym miał taką możliwość ładnych parę lat temu, sam wybrałbym podobne studia.

Nie wiem, jak kierunek i studiowanie będzie wyglądało w praktyce, ale na pewno trzymam kciuki za całe przedsięwzięcie edukacyjne czyli kierunek „Komunikacja wizerunkowa” (Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Wrocławski. Dobrych specjalistów w marketingu nigdy zbyt wiele! 😎

Pozdrawiam

Jacek Lipski

PS. przy okazji przypominam, że blog „Marketing, książki i życie” ma swoją stronę na FACEBOOKU! Dołącz do ponad 220 Czytelników i weź udział w dyskusji!

 

 

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Komunikacja marketingowa czyli co ?
  2. Po ch…nam jakaś komunikacja wewnętrzna? Albo 10 prawd o komunikacji wewnętrznej, jak wolisz…
  3. Komunikacja wewnętrzna – najlepsze polskie strony internetowe. Informacje dostępne w sieci. Za darmo.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.

  • http://open-suitcase.blogspot.com/ Marta

    Ciekawe jeszcze jak to będzie wyglądało w praktyce. Często jest tak, że nowe kierunki przez pierwsze kilka lat mają wiele niedociągnięć. Mimo wszystko, jeśli taki kierunek powstałby w Łodzi, nie zastanawiałabym się ani minuty :)

    • http://www.jaceklipski.pl Jacek

      Masz rację. Praktyka jest największym wrogiem teorii i pięknych obietnic. Wydaje mi się jednak, że teraz jest niż demograficzny i uczelnie muszą walczyć o studenta. Na pewno będę trzymał kciuki za ten kierunek. Gdyby to było trochę bliżej i podyplomówka to na pewno bym rozważył studiowanie…