Urzekła mnie ta reklama: „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”, odsłona nr 3

Spot reklamowy inaugurujący kampanię promocyjną województwa dolnośląskiego. Hasło akcji  „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia.” odnosi się również do filmiku. Nie sposób oddać słowami jego treści. Po prostu trzeba go zobaczyć!

 

Magia obrazu i siła słowa. W tle nastrojowa muzyka stanowiąca o klimacie spotu. Jednym słowem, chyba najlepszy z regionalnych filmików promocyjnych, jakie widziałem w tym roku. Wnioski? Kolokwialnie i po staropolsku – szkoda strzępić języka po próżnicy, lepiej obejrzeć spot raz jeszcze. Dla odmiany w wersji angielskiej!

Spot w wersji angielskiej:

Jak wrażenia?

 

Pozdrawiam

Jacek Lipski

PS. przy okazji przypominam, że blog „Marketing, książki i życie” ma swoją stronę na FACEBOOKU! Dołącz do ponad 200 Czytelników i weź udział w dyskusji!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Urzekła mnie ta reklama: Nokia Lumia 800, odsłona nr 2
  2. Urzekła mnie ta reklama…Nokia Lumia 800
  3. Reklamy banków nie muszą być nudne…

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.

  • http://open-suitcase.blogspot.com/ Marta

    Spot spodobał mi się „od pierwszego wejrzenia”, nie było jeszcze chyba w Polsce tak udanej kampanii promocyjnej. Hasło jest świetne – proste i chwytliwe. Też chciałam opisać moje wrażenia na temat tej kampanii na swoim blogu, ale Pana post całkowicie oddaje moje odczucia :)

    • http://www.jaceklipski.pl Jacek

      Dzięki za miłe słowa. Wolałbym jednak Jacek, a nie Pan. Mam dopiero 31 lat, więc do Pana trochę mi daleko. Pozdrawiam.

  • Pingback: Urzekła mnie ta kampania: „Dotknij tajemnicy. Tajemniczy Dolny Śląsk”, odsłona nr 8Marketing, Books&Life | Marketing, Books&Life()

  • http://www.szymonslowik.pl/ Szymon Slowik

    Z klasą, smacznie, kulturalnie, spójnie.

    • Jacek

      Lepiej bym tego nie ujął.