Wpis jawnie autopromocyjny: komentarz dla HR Web na temat komunikacji wewnętrznej

mikrofonPróżność jest rzeczą ludzką i, jak mówi pewna dobrze mi znana osoba płci przeciwnej, charakterystyczną dla rodzaju męskiego. Idąc tokiem tego rozumowania, dzisiaj pozwolę sobie „wrzucić” wpis jawnie i bezczelnie autopromocyjny. Rano portal HR Web opublikował tekst „Zatrudnieni mają głos”autorstwa Pawła Berłowskiego na temat komunikacji wewnętrznej, a konkretnie komunikacji „dół-góra”.  W gronie „komentatorów”, obok specjalistów z takich firm jak Tieto Poland, Sephora Polska i DHL Express Poland, znalazło się również miejsce dla mojej „nieskromnej osoby” 😎 . Na jaki temat się „wymądrzałem”?

 

Pełną treść artykułu można znaleźć TUTAJ, natomiast moją wypowiedz poniżej. Jacek Lipski, Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej, redaktor Newslettera i PORTalu pracowników Żagla, says:

 

„Coraz lepsze postrzeganie komunikacji wewnętrznej nie oznacza, że zamierzamy spocząć na laurach i cieszyć się tym, co mamy. W Żaglu wierzymy bowiem, że – parafrazując słynne powiedzenie Ivy Lee, klasyka PR – „Pracownicy muszą być informowani”. W tym celu ciągle doskonalimy firmową komunikację oddolną. Aktualnie pracujemy m.in. nad reaktywacją firmowego komunikatora wewnętrznego oraz rozbudową intranetu o funkcje społecznościowe, co ułatwi nawiązywanie dialogu i angażowanie pracowników w dyskusję”.

 

Krótko, zwięźle i mam nadzieję na temat. Polecam lekturę artykułu (niekoniecznie ze względu na moją osobę)! Wygodną do czytania wersję tekstu w PDF znajdziesz TUTAJ.

Pozdrawiam

Jacek Lipski

PS. przy okazji przypominam, że blog „Marketing, książki i życie” ma swoją stronę na FACEBOOKU! Dołącz do ponad 200 Czytelników i weź udział w dyskusji!

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Po ch…nam jakaś komunikacja wewnętrzna? Albo 10 prawd o komunikacji wewnętrznej, jak wolisz…
  2. Pierwszy wpis w blogu o marketingu, książkach i życiu
  3. Pierwszy wpis na nowym blogu!

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.