Strraszny emailing: czy jesteś wśród 1.7 mln dłużników w Krajowym Rejestrze Długów?

KRD mailingDobre pytanie. Czy jestem wśród szczęśliwców notowanych w bazach szacownej instytucji, jaką niewątpliwie jest Krajowy Rejestr Długów? Na pewno NIE, ale za każdym razem, kiedy dostaję podobną korespondencję emailową, robię w myślach błyskawiczny rachunek sumienia. Główny przekaz zawsze budzi we mnie niepokój i chyba to jest największa siła kampanii prowadzonej na zlecenie Krajowego Rejestru Długów. W tym miejscu pozwolę sobie na małą prośbę skierowaną pod adresem KRD. Czy moglibyście wykluczyć mnie z kolejnego losowania grupy pieczołowicie wybranych adresatów Waszych kampanii? Z góry dziękuję, obiecuję dozgonną wdzięczność… 😎

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Siła mailingowego nagłówka

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.