Urzekła mnie ta reklama: Nokia Lumia 800, odsłona nr 2

Nokia Lumia Impreza Ojca w to nie mieszajKoniec lutego 2012 roku. Deszczowy poranek. Wysiadam z tramwaju nieopodal warszawskiego kina „Femina”. Mijam skrzyżowanie i po raz kolejny mój wzrok przykuwa niezwykła reklama. Spogląda na mnie z arkady mijanej kamienicy. Po raz kolejny uśmiecham się czytając hasło „Impreza? Nie mieszaj w to ojca”. Dobra robota. Intrygujące i zabawne hasło. Odpowiednio dobrana kolorystyka. Reasumując, urzekła mnie ta reklama. Poczucie humoru w marketingu jest dla mnie najważniejsze. Oczywiście, jeżeli żart jest w dobrym tonie…

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Urzekła mnie ta reklama…Nokia Lumia 800

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.