Urzekła mnie ta reklama…Nokia Lumia 800

„Kto powiedział, że codzienność musi być taka… codzienna” mówi zmysłowy kobiecy głos lektora. Później nie ma już miejsca na komentarz i zbędne słowa. Zamiast tego oglądamy…

…ciąg zwariowanych obrazów opowiadających historie ludzie, którzy cieszą się życiem w niecodzienny sposób. Carpe diem. Czyste emocje. Dolce vita. Luz kojarzący mi się ze stylem życia mieszkańców Katalonii, a Barcelony w szczególności. Być może dlatego tak bardzo lubię tę reklamę. Być może dlatego zapadła mi w pamięć. Lubię także puentę 2-minutowego sportu. „Nowa Nokia Lumia. Przekonaj się, że każdy dzień może być niezwykły. Premiera 04 lutego…”

 

Wniosek z tego, że by wciągnąć odbiorcę  do świata marki niepotrzebne są fajerwerki i efekty specjalne. Wystarczy opowiedzieć prostą historię. Niestety sporą część twórców reklam podobne zadanie przerasta. Szkoda. Przerwy w oglądaniu ulubionych programów TV lub meczów byłyby o wiele ciekawsze…

Pozdrawiam

Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

No related posts.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.