Reklamy banków nie muszą być nudne…

…pod warunkiem, że opowiadają wywołującą emocję historię i nie są pozbawione humoru! Taka właśnie jest reklama banku DnB Nord z Georgem Clooneyem w roli głównej. Na co jeszcze czekasz? Zamiast czytać, obejrzyj spot!

 

Spot nie jest super nowy, ale przyznam że wcześniej go nie widziałem. Znalazłem go, dzięki lekturze świetnego postu Michała Gąsiora o 25 najlepszych reklamach roku 2011, opublikowanym na blogu agencji reklamowej Mediapunto (polecam przeczytać i zagłosować). Z reguły nie komentuję poczynań marketingowych branży finansowej, ponieważ sam w takiej instytucji pracuję. Tym razem postanowiłem zupełnie świadomie i do tego z premedytacją złamać tę niepisaną regułę. Dla spotu DnB Nord z Clooneym (Brzydal….) naprawdę warto było!

Druga część (z dużo skromniejszym udziałem Clooneya) jest mniej udana, ale też warto zerknąć!

Szkoda, że w Polsce instytucje finansowe nie kręcą takich reklam z celebrytami…

Pozdrawiam

Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. „Fifty – fifty i surykatki czyli nowe reklamy Cyfry+ i Wedla”

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.