Siła mailingowego nagłówka

email Krajowy Rejestr Długów„SPRAWDŹ, KOMU WISISZ KASĘ” krzyczał niepokojący nagłówek emaila, który zawitał na moją pocztę 23 listopada o 08:30 rano. Przyznam szczerze, iż pierwsza myśl, która zakiełkowała w mojej głowie, to szybki przegląd „ewentualnych” wierzycieli. Jakiś zapomniany rachunek telefoniczny? Kara za jazdę bez biletu? Opłata administracyjna zalegająca w którejś z szuflad? Dopiero po chwili wróciłem do stanu równowagi.

 

Żadnych długów (poza kredytem hipotecznym) nie mam.To tylko kampania emailingowa Krajowego Rejestru Długów. Nie wiem, na ile ta kampania będzie skuteczna, ale jednego jestem pewien. Współczynnik otwieralności emaili będzie bardzo wysoki!

Tak skonstruowanego nagłówka wiadomości nie można przeoczyć!

mail KRD sam nagłówek

 

 

Slangowy język, sprytnie wykorzystany (dobrze dobrany kontekst) potrafi zrobić piorunujące wrażenie na odbiorcy!

Pozdrawiam i… spokojnego przeglądania codziennej poczty elektronicznej życzę! 😎

Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

No related posts.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.