Inspiracje z wakacji, część pierwsza

Logo El Mono CreativoReklama, podobnie jak cały świat, nie jest odporna na globalizację. Coraz częściej nośniki reklamowe w poszczególnych krajach różnią się od siebie tylko lokalnym językiem, w którym zapisano slogan. Forma i treść są prawie identyczne, co w mojej opinii jest bez sensu. Na moje (i chyba nie tylko moje) szczęście można jeszcze znaleźć na świecie przykłady nieszablonowego myślenia. Zapraszam do obejrzenia reklamowej galerii zdjęć z Francji, Hiszpanii i Włoch. Czas na odrobinę inspiracji!

 

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w niniejszym poście pochodzą z mojej tegorocznej wyprawy wakacyjnej. Na przełomie kwietnia i maja 2011 udało mi się (dzięki pomocy mojej drugiej połowy oczywiście 😛 ) odwiedzić Francję, Hiszpanię i Włochy.

Fotograficzny zapis wyprawy znajdziecie poniżej. Fotki przedstawiają lepsze lub gorsze przykłady plakatów, szyldów, znaków towarowych i wystaw sklepowych, na jakie natknąłem się spacerując ulicami Paryża, Barcelony, Lloret del Mar i Wenecji. Wszystkie reklamy łączy jedno – przykuły moją uwagę!

 

Galeria nr 1 – „Francuska reklama w obiektywie”

 

Galeria nr 2 – „Hiszpańska reklama na celowniku”

 

Galeria nr 3 – „Uroki włoskiej reklamy”

 

Dzisiaj wyjątkowo bez komentarza. Oceńcie sami i…dajcie znać w komentarzach, co o tym wszystkim myślicie! Już za tydzień druga część cyklu. Tym razem o reklamie tureckiej.

Miłego oglądania!

Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Kontrowersja i prowokacja w reklamie – część pierwsza
  2. Największe marketingowe porażki – PKP, część pierwsza
  3. Marcin Gortat i zegarki Tissot Couturier czyli reklamy (prawie)idealne, część I
  4. „Weź kulturę na wakacje” czyli reklamy (prawie)idealne, cześć II

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.