Jarmark Jagielloński 2011 w fotografii – promocja Lublina

Co roku w okolicach sierpnia Lublin organizuje Jarmark Jagielloński, na który zjeżdżają się ludzie z wielu zakątków Europy. Malkontenci mogą narzekać, że mało oryginalnie, bo wiele miast w Polsce organizuje podobne „średniowieczne szopki”. Ja jestem odmiennego zdania. Kiedy zaułki lubelskiego Starego Miasta wypełniają się stoiskami ze staropolską kuchnią i „gadżetami” z epoki, a Błonia Zamkowe rozbrzmiewają dźwiękami lutni i szczękiem oręża krzyżowanego w trakcie turnieju rycerskiego, to całe miasto zdaje się na krótką chwilę powracać do czasów minionej świetności…

 

Po kultowej Nocy Kultury, opisywanej na blogu marketingowym, Jarmark Jagielloński to moja ulubiona impreza miejska w Lublinie. Kawał świetnej marketingowej roboty i doskonała promocja miasta.

Słowami trudno oddać klimat Jarmarku Jagiellońskiego, dlatego zamiast lektury przydługiego postu zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć autorstwa mojej nieocenionej żony Justyny!

 

 

I jak wrażenia? Podobało się? W takim razie zachęcam do zobaczenia Jarmarku (oraz Lublina oczywiście) na własne oczy. Zdjęcia opowiadają tylko ułamek historii. Resztę tajemnicy odkryjesz na lubelskim Starym Mieście…

Ps. Po więcej informacji warto zajrzeć na stronę Jarmarku Jagiellońskiego.

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Noc Kultury 2011 – noc promocji Lublina

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.