Jak promuje swoje produkty Narodowy Bank Polski? Foto case study

Zdjecie Marcina Gortata z moneta wystawa NBPCzy pieniądz potrzebuje reklamy? Monety kolekcjonerskie – jak najbardziej tak! Co więcej, takie zadanie nie należy wcale do łatwych i przyjemnych. Jak bowiem zaprezentować szerszej publiczności zwykłe kawałki metalu? Jak przebić się z takim przekazem do mediów? Narodowy Bank Polski robi to pokazując monety poprzez pryzmat powiązanych z nimi osobowości ze świata nauki, sztuki, polityki i sportu. Przekonaj się na własne oczy…

 

Zamiast komentarza zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć. Fotografie zrobiłem w sierpniu br. na Placu Litewskim w Lublinie. Przedstawiają wystawę monet kolekcjonerskich NBP, które prezentują widzom m.in. Marek Belka, Michał Żebrowski, Jurek Owsiak i Marcin Gortat

 

 

Świetne połączenie treści i formy! Przygotować taką sesję fotograficzną do pokazania w plenerze polskich miast i miasteczek to prawdziwa sztuka…

Ps. Autorem prezentowanych fotografii jest Damian Lemański.

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Marketingowe wpadki – Getin Noble Bank "Bank Znikających Oszczędnosci"

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.