150 post na blogu „Marketing, książki i życie”
Czas upływa nieubłaganie i na nikogo nie czeka. Niedawno (1 lipca) mój blog marketingowy świętował pierwsze urodziny, a dzisiaj doczekał się postu nr 150. Wspomniany „Rubikon” przekroczyłbym zapewne wcześniej, ale po marcowej migracji na własną domenę i WordPressa, kilka słabszych tekstów zostawiłem na Bloggerze.
Dzisiejszy inaguracyjno-autopromocyjny (albo „lansiarski” mówiąc kolokwialnie) ma służyć także jako usprawiedliwienie. W ostatnich tygodniach obniżyłem znacznie częstotliwość publikowania na blogu. Przygotowania do wrześniowego wesela (wielki dzień już 3 września) zabierają mi resztki wolnego czasu, który do tej pory poświęcałem na pisanie. Obiecuję poprawę od połowy września, kiedy wrócę z post-weselnego urlopu. Potrzebuję trochę wolnego, by złapać odrobinę inspiracji, poszukać fajnych tematów i …na nowo przemyśleć formułę mojego bloga. Pozdrawiam i do usłyszenia w lepszej formie (pisarskiej) we wrześniu… 😯
Spodobał Ci się wpis?
Polecam sprawdzić też
Podsumowanie przedwakacyjne – pierwsze półrocze 2019 r.
Ostatnie pół roku było jak zwykle na wariackich papierach. 255 godzin na sali szkoleniowej. 42 godziny konsultacji. 10 mniejszych realizacji i 3 marki ze stałą obsługą marketingową. 8 projektów konsultingowych. Zajęcia na 4 uczelniach i 9 odwiedzonych miast. Po więcej szczegółów zapraszam do lektury.
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.