Co nowego na blogu w marcu 2011 roku?

Za nami 2 miesiące Anno Domini 2011. Ciągle wydaje mi się, że Sylwester był wczoraj, a za oknami widać już pierwsze nieśmiałe westchnienia nadchodzącej wiosny. Energii i pomysłów do pisania postów mam nadal w nadmiarze, ale marzec będzie pod tym względem bardziej niż skromny. Jestem w trakcie przenoszenia bloga na własną domenę i zmiany platformy na WordPressa, co zabiera mi większość wolnego czasu, jaki dotąd poświęcałem na pisanie. Kilka pomysłów zamierzam jednak zrealizować!
Mój skromny „grafomański” plan pracy na marzec przedstawia się następująco:
  • „Psychologiczne mechanizmy reklamy” – recenzja świetnej książki profesora Dariusza Dolińskiego, którą po kilku nieudanych podejściach udało mi się w końcu przeczytać od deski do deski. Żałuję, że tak długo to odkładałem…
  • „Scientific Advertising” – recenzja krótkiej książki, jednego z prekursorów reklamy i marketingu, Claude Hopkinksa.
  • „Effective email marketing” – recenzja 9 lekcji inbound marketingu z IMU, prowadzonej przez Erica Grovesa z Constant Contact.
  • „Zmarnowane okazje na marketing” – kilka słów refleksji o firmach, które nie wykorzystują okazji marketingowych znajdujących się dosłownie na wyciągnięcie ręki, m.in.: MPK, firmy przewozowe, restauracje, itp.
  •  

Marzec będzie skromny pod względem nowości, ale pozycje zapowiedzianie powyżej pojawią się na moim blogu marketingowym na pewno. W miarę czasu i możliwości postaram się też o kilka niespodzianek, np.: kolejne posty z cyklu „Kontrowersja i prowokacja w reklamie” oraz „Reklamy (prawie)idealne”!

Zapraszam do częstych odwiedzin!

Z wyrazami szacunku
JL

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Co nowego na blogu w Nowym 2011 Roku?
  2. Co nowego na blogu w październiku?
  3. Co nowego na blogu w grudniu?

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.