Biblioteczka marketingowca

Kiedy niecałe 3 lata temu rozpoczynałem przygodę z komunikacją marketingową czytałem jak szalony wszystkie książki marketingowe, jakie tylko wpadły mi w ręce. Podejrzewam, że wydawałem na nie sporą część swojej wypłaty. Niestety, nie wszystkie zakupy były udane…

W księgarniach zalega mnóstwo książek, które wabią czytelnika atrakcyjną okładką i krzykliwym tytułem, a w środku nie posiadają nic godnego uwagi. Kradną nasz czas i nasze pieniądze. Chcąc oszczędzić innym podążania moją drogę stworzyłem prywatną listę książkowo-marketingowych przebojów! Recenzję większości z wymienionych pozycji znajdziesz na moim blogu marketingowym. Zastrzegam, że powyższy wybór jest całkowicie subiektywny, a w kolejnych miesiącach na pewno będę tę listę rozwijać.
TOP 10- książki, które początkujący w komunikacji marketingowej przeczytać powinien:

Nr 2 – „Komunikacja wizualna” Bo Bergstrom
Nr 3 – „Zen prezentacji. Pomysły i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskonałych prezentacji”
Nr 10 – „Pozycjonowanie – bitwa o Twój umysł” Jack Trout i Al Ries
Jeżeli masz jakieś propozycje lub nie zgadzasz się z propozycjami – napisz do mnie! Pozdrawiam, Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

No related posts.

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.