Zwycięzcą konkursu jest…

And now Ladies and Gentlemen, the winner is… Ilona Zimmmer! Oczywiście, żarty na bok. Konkurs marketingowy zakończony. Najnowszą książkę Jacka Pogorzelskiego „Mity marketingowe” otrzymuje Ilona Zimmer. Zaproponowana przez Czytelniczkę mojego bloga marketingowego książka „Poradnik stosowania reklamy” zyskała najwyższe uznanie! Gratuluję…

O nagrodę główną rywalizowały również 2 inne książki: „Wokół mediów ery Web 2.0” Bohdan Junga i „Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu” Brian Halligana oraz Dharmesh Shaha. Wybrałem jednak pozycję z 1938 roku, pamiętając o zasadzie stare, ale jare. Postać autora książki prof. Stanisława Zenona Zakrzewskiego jest najlepszym gwarantem jakości!

Ps. recenzja książki „Poradnik stosowania reklamy” pojawi się na blogu już w marcu!

 

Pozdrawiam
Jacek Lipski

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. Ostatni dzień konkursu! Wygraj książkę „Mity marketingowe” Jacka Pogorzelskiego
  2. "Inbound marketing" Brian Halligan i Dharmesh Shah

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.