Wygraj książkę „Mity marketingowe” Jacka Pogorzelskiego!

Niedawno dostałem kolejny egzemplarz książki „Mity marketingowe” Jacka Pogorzelskiego. Świetna rzecz, jedna z najlepszych książek marketingowych, jakie czytałem w życiu. Pogorzelski z Prime Code pisze o marketingu bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń. Recenzowałem tę książkę na moim blogu marketingowym kilka miesięcy temu. Czy zupełnie nowy egzemplarz „Mitów marketingowych” zasługuje na to, by bezczynnie leżeć na mojej półce? Na pewno nie!
Chciałbym, by z niezwykle trafnymi przemyśleniami Jacka Pogorzelskiego na temat marketingu zapoznali się również czytelnicy mojego bloga, dlatego:
Ogłaszam mini konkurs! Nagrodą jest książka
„Mity marketingowe” Jacka Pogorzelskiego.

Jak wziąć udział w konkursie i wygrać książkę „Mity marketingowe”?

1. W komentarzu pod postem wpisz tytuł swojej książki marketingowej, której recenzję chciałbyś przeczytać na moim blogu:
– możesz zaproponować dowolną książkę lub książki związaną z marketingiem (związek z marketingiem może być bardzo luźny, książki nie muszą być przetłumaczone na polski),
– staraj się unikać książek, których recenzje są już na moim blogu,
– nie zapomnij zostawić adresu swojej strony lub bloga w komentarzu, tak bym mógł łatwo się z tobą skontaktować w razie wygranej,
– jeżeli nie posiadasz strony, to w komentarzu zostaw proszę swój adres email lub wyślij swoją propozycję na adres lipa52@op.pl .

2. Propozycje książek marketingowych zgłaszaj do 12 lutego (sobota), do godziny 23:59.

3. 15 lutego wybiorę najfajniejszą propozycję książkową. Jej autor otrzyma książkę Jacka Pogorzelskiego „Mity marketingowe”.
Drogi Czytelniku, zapraszam do zabawy! Czekam na Twoje propozycje do 12 lutego, do 23:59. Zwycięzcę ogłoszę na blogu już 15 lutego! Koszt wysyłki nagrody biorę oczywiście na siebie.  

Życzę powodzenia i pozdrawiam

Jacek Lipski

Ps. przy okazji udziału w konkursie możesz też dać „lajka” stronie mojego bloga na Facebooku. „Fan box” znajdziesz w pasku po prawej stronie bloga.

Spodobał ci się wpis? Doceń autora „lajkiem”!



Nie chcesz przegapić kolejnych wpisów? Zapisz się na newsletter.

Podobne wpisy:

  1. "Mity marketingowe" Jacek Pogorzelski
  2. Marketingowe porażki – obsługa klienta w Polsce, część druga
  3. Co nowego na blogu w Nowym 2011 Roku?
  4. Nowe recenzje w listopadzie i grudniu!
  5. Marketingowe symbole i afera z krzyżem

Jacek Lipski

Ekspert ds. strategii marketingowych dla MŚP w B&L Consulting. Mentor w AIP Lublin oraz współautor e-booka "Lubelskie Startupy 2015". Poprzednio Social Media & Account Manager w agencji reklamowej Vena Art, specjalista ds. komunikacji marketingowej w Żagiel S.A, oraz asystent ds. komunikacji wewnętrznej w Vattenfall Distribution Poland. Po godzinach pasjonat "creative writing", polskich kryminałów i koszykówki.

  • Krzysztof Jakubowski

    Wokół mediów ery Web 2.0, Bohdan Jung.

    Pozdrawiam
    KJ

  • Jacek Lipski

    Pierwsze koty za płoty, czyli mam już pierwszą propozycję konkursową! Dzięki za komentarz i inspirację do blogowania na kolejne miesiące (nie czytałem tej książki). Rejestruję Cię na liście konkursowiczów.

    Rozstrzygnięcie już 15 lutego!

    Pozdrawiam
    Jacek Lipski

    Ps; jeżeli do 12 lutego, do 23:59, przyjdzie Ci coś jeszcze do głowy – wpisuj! Można zgłaszać dowolną liczbę tytułów.

  • Jacek Lipski

    Tak dla podwojenia liczby propozycji zgłaszam własną (oczywiście bez prawa gry o nagrodę): "Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech" Merril R. Chapman http://helion.pl/ksiazki/gdyby_glupota_miala_skrzydla_najslynniejsze_katastrofy_marketingu_hi_tech_wydanie_drugie_merrill_r_rick_chapman,glupot.htm

  • Jacek Lipski

    Fiu, fiu… Tylko jeden konkursowicz. Czyżby tylko jedna osoba miała ochotę na książkę "Mity marketingowe" Jacka Pogorzelskiego? Krzysiek, jak na razie jesteś zwycięzcą…

  • Małgorzata

    Mój typ i propozycja jednocześnie:
    "Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu" Brian Halligan, Dharmesh Shah

  • Jacek Lipski

    Trochę nieregulaminowo, bo prosiłem o unikanie tytułów już zrecenzowanych na blogu http://marketingksiazki.blogspot.com/2010/08/inbound-marketing-brian-halligan-i.html , ale propozycję akceptuję i dopisuję do listy konkursowiczów.

    Mamy już więc 2 wpisy czyli jest już jakaś rywalizacja. Pani Małgorzato, proponuję dla zwiększenia własnych szans podrzucić jeszcze jedną propozycję (tym razem książki, której na blogu jeszcze nie recenzowałem)!

    Pozdrawiam
    Jacek

  • Jacek Lipski

    Hmm. Do końca konkursu jeszcze 2 dni. Na razie w grze o książkę Jacka Pogorzelskiego "Mity marketingowe" są Krzysztof i Małgorzata. Może ktoś jeszcze się przyłączy?

  • Jacek Lipski

    Poniższego maila dostałem dzisiaj od Pani Ilony Zimmer. Taka forma zgłoszenia też jest dopuszczalna, a z kronikarskiego obowiązku rejestruję go pod postem. Swoją drogą świetna propozycja. Mamy faworyta, a raczej faworytkę konkursu…

    Witam,
    zgłaszam swój udział w konkursie:)
    Moja propozycja pochodzi raczej z dawnych czasów (1938 r.):
    "Poradnik stosowania reklamy", Z. Zakrzewski, dostępna online.
    Pozdrawiam,
    Ilona
    ps. gratuluję pomysłu na bloga!

    Do końca zabawy zostało trochę ponad 24 godziny. Może kto jeszcze się skusi na książkę „Mity marketingowe”? Wystarczy wpisać w komentarzu tytuł swojej ulubionej książki marketingowej…

  • Jacek Lipski

    Etap przyjmowania propozycji zakończony! Dziękuję za wszystkie zgłoszone tytuły książek marketingowych.

    15 lutego, we wtorek – ogłoszę na blogu nazwisko zwycięzcy!

    Pozdrawiam
    J.L.